Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Πορτοκάλογλου, θα περάσει κι αυτό?...


Αγριο τρολάρισμα στο διαδίκτυο, για το νέο τραγούδι του καλλιτέχνη ...
"Το τραγούδι του Πορτοκάλογλου για την κρίση ("θα περάσει κι αυτό"), είναι ότι πιο αισχρο και προσβλητικό εχω ακούσει τα τελευταία χρόνια".
Ενα...
από τα πολλά tweets που τρολάρουν άγρια τις τελευταίες ώρες, στα social media, το νέο τραγούδι του Νίκου Πορτοκάλογλου, «Θα περάσει κι αυτό».
Ο τραγουδιστής, μάλιστα, το αφιερώνει "από καρδιάς σε όλους μας με την ευχή να θυμόμαστε πιο συχνά ότι και "εμείς" και οι "άλλοι" είμαστε όλοι ταξιδιώτες στο ίδιο καράβι...", ενώ, μεταξύ των στίχων του τραγουδιού, δε διστάζει να αναφέρει -λες και το γραψε ο Πάγκαλος- "νικητές και νικημένοι
όλοι χάσαμε μαζί"!

Οι στίχοι του τραγουδιού έχουν ως εξής:


Δεν κοιμάμαι πια τις νύχτες

κι ανεβάζω πυρετό
δηλητήριο στο αίμα
τρικυμία στο μυαλό

Κάποιος θέλει να με σώσει

μ' ένα φάρμακο φριχτό
ίσως και να με σκοτώσει
αν τολμήσω ν' αρνηθώ

Θα περάσει κι αυτό

θα περάσει η ζωή
θα περάσεις κι εσύ
θα περάσω κι εγώ

Θέλω να στο τραγουδήσω

θέλω να το μοιραστώ
το ηφαίστειο να σβήσω
που μου καίει το λαιμό

Διχασμένη μου πατρίδα

διχασμένη μου καρδιά
μεσ' τα ερείπια σε είδα
να μετράμε τη ζημιά
Θα περάσει κι αυτό

θα περάσει η ζωή

θα περάσεις κι εσύ
θα περάσω κι εγώ

Πέφτει γύρω μου σκοτάδι

ή εγώ είμαι τυφλός
κι όποιος βγαίνει απ' το κοπάδι
εφιάλτης και εχθρός

Είναι η πόλη μου καμένη

ειν' η χώρα μου μισή
νικητές και νικημένοι
όλοι χάσαμε μαζί

Θα περάσει κι αυτό

θα περάσει η ζωή
θα περάσεις κι εσύ
θα περάσω κι εγώ

Δείτε τo τρολάρισμα στο διαδίκτυο




Δείτε το Βιντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες