Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Η ιστορία Έλληνα ηθοποιού που συγκλονίζει: “Είχα μείνει άνεργος, δεν είχα να φάω κι έγινα δημόσιος υπάλληλος του ΙΚΑ”



Ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε ότι κατά τη …

διάρκεια της πορείας του αντιμετώπισε πολλές
δυσκολίες, ωστόσο βρήκε τρόπο να επιβιώσει. «Πονούσε η πλάτη μου από τα μαχαίρια. Εγώ θέλω καθαρούς ανθρώπους στη ζωή μου. Και μέσα στο επάγγελμα τους βλέπεις ότι δεν είναι. Αν είχες αξία και το έβλεπαν, κοιτούσαν να σε θάψουν. ”Φάτε τον”, έλεγαν”, είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Πρώτο Θέμα.
“Είχα μείνει άνεργος, δεν είχα να φάω. Έτσι, πήγα και έγινα δημόσιος υπάλληλος στο ΙΚΑ. Έπρεπε να ζήσω. Είχα οικογένεια. Δεν μπορούσα να δουλεύω έναν χρόνο και να κάθομαι τρία. Ξέρεις ότι γύρισα στον πατέρα μου να γίνω φούρναρης; ‘Όχι’, μου είπε, ‘δεν θα σε κάνω χαμάλη’. Αυτός επέμεινε να μείνω στο επάγγελμα», αποκάλυψε ο Μάρκος Λεζές και συνέχισε: «Ευαίσθητος είμαι, αλλά γίνομαι και σκληρός με τους ανθρώπους τους σκάρτους. Μη μου κολλήσουν το φαινόμενο της άρνησης. Εννιά χρόνια προσπάθησα. Είμαι παντρεμένος από το 1972. Μικροπαντρεμένος, στα 22 μου. Και με αυτή τη γυναίκα είμαστε ακόμη μαζί και κάναμε δυο παιδιά, δόξα τω Θεώ. Τα γέμισα δηλητήριο για το δικό μου επάγγελμα και ευτυχώς κανένα δεν βγήκε καλλιτέχνης.
Ηθοποιός, πήρα σύνταξη. Οι νεότεροι θα πάρουν; Δεν σου βάζουν ένσημα σήμερα. Εγώ έκανα αγώνες. Δούλευα πολύ, αλλά απαιτούσα από τους επιχειρηματίες τα ένσημά μου. Κουράστηκα όμως. Τι έλεγαν; Μην τον πάρετε στη δουλειά, είναι κομμουνιστής. Στο ΙΚΑ, λοιπόν. Εκεί πήγα, αλλά και εκεί ήρθαν και με βρήκαν. Ο Φώσκολος. Να γυρίσω στο επάγγελμα. Να κάνω μια ταινία μου είπε και με έπεισε. Άφησα τη δουλειά. Πήρα την προκαταβολή αλλά ταινία δεν έγινε ποτέ. Μετά μου έδωσε δουλειά ο Γιώργος Κωνσταντίνου. Ήταν θιασάρχης και έκανε το θεατρικό ‘Πολίτης Γ’ Κατηγορίας’. Του είπαν: ‘Ο Μάρκος Λεζές θα είναι ιδανικός για τον τάδε ρόλο”. Ήρθε, με βρήκε και τον έκανα επιτυχία τον ρόλο. Με έβαλε στα τηλεοπτικά που έκανε. Ακούμπησε πάνω μου και δέσαμε. Ήμαστε ταιριαστό δίδυμο.

files.php?file=lezes_629797941.jpg

Πηγή: tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες