Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Αλβάρο: Ετσι γνώρισα την Αθηνά Ωνάση...


Ήταν το 2002 όταν ο Αλβάρο Αφόνσο Ντε Μιράντα Νέτο γνώρισε για πρώτη φορά την Αθηνά Ωνάση Roussel. Κορυφαίος αναβάτης ο ίδιος, αποκαλύπτει σε πρόσφατη συνέντευξή του τον τρόπο με τον οποίο έφτασαν να ερωτευτούν, παρ’ όλο που εκείνη ήταν ακόμα ανήλικη, μόλις 17 ετών.

«Συναντηθήκαμε το 2002 όταν ήταν μόλις 17 ετών. Ήμασταν...
και οι δυο στο training camp του Νέλσον Πεσόα στο Βέλγιο...», θυμάται ο ίδιος ο Αλβάρο και συνεχίζει: 

«Δεν είχαμε πάρει διαζύγιο με την πρώην σύντροφό μου, επειδή δεν ήμασταν παντρεμένοι, αλλά το τέλος αυτής της σχέσης με γέμισε θλίψη. Η Αθηνά με πλησίασε δειλά, με λεπτότητα, που συνοδεύει πάντα την αγάπη μας. Θυμάμαι αυτή τη συνάντηση με πολλή συγκίνηση. Ήμουν στους στάβλους και χάιδευα το άλογο μου. 

Η Αθηνά με πλησίασε για να με χαιρετήσει και όταν είδε την έκφραση μου με ρώτησε γιατί είμαι τόσο λυπημένος. Η σπίθα που άναψε μεταξύ μας εκείνη την στιγμή, έγινε πυρκαγιά. Από τότε δεν χωρίσαμε ποτέ. Η Αθηνά είναι ένα πρόσωπο που αγαπά τα αληθινά πράγματα και τις αυθεντικές σχέσεις. Δεν δίνει σημασία στα υλικά αγαθά».

Πηγή: "Hello"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες