Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Hunter McGrady: Το plus-sized μοντέλο του Sports Illustrated φοράει μόνο το μπικίνι του


AdTech Ad
AdTech Ad
«Το να είσαι σέξι δεν μπορεί να μετρηθεί σε S, M, L, XL…», δηλώνει το πιο πληθωρικό μοντέλο που έχει φιγουράρει ποτέ στις σελίδες του περίφημου αντρικού περιοδικού. Από την Χριστίνα Φαραζή
 
«Το να είσαι σέξι δεν μπορεί να μετρηθεί σε S, M, L, XL…», δηλώνει το πιο πληθωρικό μοντέλο που έχει φιγουράρει ποτέ στις σελίδες του περίφημου αντρικού περιοδικού. Από την Χριστίνα Φαραζή
Στα 16 της χρόνια, είχε ύψος 1,80μ., ζύγιζε μόλις 51 κιλά και φορούσε το νούμερο 2.

Ωστόσο, κανένα πρακτορείο δεν την δεχόταν. «Ακόμη και τότε που ήμουν υπερβολικά αδύνατη, είχα ανοιχτή περιφέρεια και αυτός ήταν ο λόγος που με απέρριπταν συνεχώς», είχε δηλώσει η Hunter McGrady στο People Magazine.
Ήταν εκείνη η εποχή που τα όνειρά της για μια καριέρα στο μόντελινγκ συνθλίφθηκαν και η ίδια καταρρακώθηκε. Δύο χρόνια μετά και αφού πάλεψε με την κατάθλιψη, στα 18 της βγήκε νικήτρια. «Αποφάσισα να αγαπήσω το σώμα μου και τις καμπύλες μου και να αποδεχτώ το γεγονός ότι το κορμί μου δεν προορίζεται για να είμαι υπερβολικά αδύνατη».

Σύντομα, υπέγραψε με το διάσημο πρακτορείο μοντέλων Wilhelmina Models, που εκπροσωπεί πληθωρικές καλλονές του μόντελινγκ και πέντε χρόνια μετά, τον περασμένο Δεκέμβριο δέχθηκε το τηλεφώνημα που έμελλε να της αλλάξει άρδην τη ζωή.

Η Hunter McGrady στα 23 της χρόνια και φορώντας πλέον το μέγεθος 16 κατάφερε να γίνει το πρώτο plus-sized μοντέλο που έχει ποζάρει ποτέ στο φακό με μπικίνι για το Sports Illustrated. Το περίφημο ανδρικό περιοδικό που έχει αναδείξει μοντέλα, όπως την Kate Upton.


«Με την φωτογράφισή μου αυτή απέδειξα ότι το να είσαι και να νιώθεις σέξι δεν μπορεί να μετρηθεί σε νούμερα S, M, L, XL…».

klik

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες