Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

13 συγκλονιστικές εικόνες...


13 συγκλονιστικές εικόνες από την ανατροπή λεωφορείου με μαθητές - ΦΩΤΟ
... από την ανατροπή του λεωφορείου στις Σέρρες.
 «Τα παιδιά έπεφταν το ένα πάνω στο άλλο και φώναζαν»...
Οι εικόνες προκαλούν σοκ. Ευτυχώς...
οι μικροί μαθητές, αλλά και οι γονείς τους βγήκαν σώοι.
Δειτε τις... 












Μαρτυρία - σοκ από μητέρα μαθητη, στο protothema.gr:

«Τα παιδιά μας ούρλιαζαν την ώρα που το λεωφορείο σερνόταν. Πράγματα έπεφταν στα κεφάλια μας και στα κεφάλια των παιδιών. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Καθόμουν στα πίσω καθίσματα του λεωφορείου με τον γιο μου που είναι μόλις έξι ετών και δεν είδα πως ανετράπη το λεωφορείο. Το παιδί μου έκλαιγε, ήταν τρομοκρατημένο, το ίδιο κι εγώ. Προσπαθούσα να προστατεύσω και το δικό μου παιδί και τα άλλα παιδάκια γιατί όπως ντελαπάρησε το λεωφορείο τα παιδιά έπεφτε το ένα πάνω στο άλλο και φώναζαν» λέει η κυρία Ευγενία και προσθέτει: «Όταν σταμάτησε το λεωφορείο έψαχναν οι γονείς να βρουν τα παιδιά τους και να δουν που τραυματίστηκαν. Το χεράκι του γιου μου είχε εγκλωβιστεί ανάμεσα στα καθίσματα και δεν μπορούσα να το βγάλω έξω. Θυμάμαι ότι με βοήθησαν οι άλλοι γονείς, η πυροσβεστική και ο οδηγός».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες