Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Μαριάννα Πυργιώτη: Μου έκανε πρόταση γάμου κάτω από μία τέντα με κάτι γελάδια και καμήλες

Η πολιτική συντάκτρια και παρουσιάστρια ενημερωτικών εκπομπών Μαριάννα Πυργιώτη, αποκάλυψε στη Ναταλία Γερμανού την πρωτότυπη πρόταση γάμου που της είχε κάνει ο σύζυγός της, πρώην πρέσβης του Ισραήλ στην Ελλάδα, Ραμ Αβιράμ.

Μιλώντας στην εκπομπή «Επιτέλους Σαββατοκύριακο», η Μαριάννα Πυργιώτη αποκάλυψε πολλά για το σκηνικό γύρω της, όταν ο Ραμ της ζήτησε να παντρευτούν κατά τη διάρκεια ταξιδιού τους στη βόρεια Ινδία.

«Μετά από 2 -3 χρόνια που ένιωσα έτοιμη, δεν ήμουν και στα Ιμαλάια που μου είχε κάνει την πρόταση. Από δίπλα ήταν κάτι γελάδες. Σε μια σκηνή.
Όχι σε κάποιο ξενοδοχείο, αλλά σε μία τέντα με κάτι γελάδια απ’ έξω και με κάτι βακτριανές καμήλες πιο δίπλα.
Εγώ καθόμουν σε μια πλαστική καρέκλα και κάπου εκεί έβγαλε ένα δαχτυλίδι και μου λέει “παντρέψου με”», είπε.
Πηγές: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες