Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Αποκλειστικές δηλώσεις της Δ/ντριας Ακτινολόγου Λάουρα Ράφο για την παραίτησή της από το Νοσοκομείο της Άμφισσας...


 Αποτέλεσμα εικόνας για ακτινολογος νοσοκομειου αμφισσας


   Αποκλειστικές δηλώσεις της Λάουρα Ράφο: 
  Συγκλονίζει η Δ/ντρια Ακτινολόγος του Νοσοκομείου Άμφισσας που παραιτήθηκε χθες από το ΕΣΥ… 

   Η γιατρός που χαίρει μεγάλης εκτίμησης στην τοπική κοινωνία και στην ευρύτερη επιστημονική κοινότητα υπέβαλλε την παραίτησή της χθες στο Νοσοκομείο Άμφισσας που συνεχίζει να αιμορραγεί από παραιτήσεις άξιων και ικανών επιστημόνων…

   Με προσέβαλλαν… -λέει-  σαν επιστήμονα και σαν άνθρωπο! 
 Κανένας δεν πρέπει να το δέχεται αυτό! 
 Υποτίμησαν την νοημοσύνη μου και ερμήνευσαν την ευγένεια και την ευσυνειδησία μου ως αδυναμία! 
 
 Ήμουν εύκολος στόχος γιατί ήμουν γυναίκα, ήμουν ξένη και ήμουν μόνη…!!!
 
 Ήταν πολύ δύσκολη απόφαση να εγκαταλείψω την θέση μου στο Δημόσιο… ταυτόχρονα ήταν πιο εύκολο να επιλέξω την αξιοπρέπεια και την προσφορά… 

  Αποφάσισα η επιστήμη μου να είναι μάθημα ζωής… επέλεξα να είμαι η γιατρος των φτωχών και όχι των πλουσίων… 

Το τηλέφωνό μου ήταν πάντα ανοικτό ακόμη και όταν δεν εφημέρευα…

  Όταν μια Δ/ντρια ζητά για το τμήμα της κάτι το ζητά για την καλή λειτουργία της μονάδας και για να σώσει ανθρώπινες ζωές… δεν μπορείς να το πετάς στο συρτάρι και να μην απαντάς ποτέ!...fokidatv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες