Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

«Από τα δικά μου λεφτά πληρωνόταν...»: Απάντησε η Φουρέιρα στην Ραχήλ Μακρή


Από τα δικά μου λεφτά πληρωνόταν...: Απάντησε η Φουρέιρα στην Ραχήλ Μακρή
«Kανένας από αυτούς που με έκαναν κάποτε να ντρέπομαι και να φοβάμαι να πω ποια είμαι δεν θα με κάνει να μισήσω την Ελλάδα. Δεν θα το καταφέρουν» τονίζει στην πρώτη της συνέντευξη μετά τον διαγωνισμό της Eurovision, η Ελένη Φουρέιρα.
Η γνωστή τραγουδίστρια, μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέση στον μουσικό διαγωνισμό, μιλά στη LIFO, επισημαίνοντας ότι: «Υπάρχει μια μικρή απογοήτευση όταν φτάνεις τόσο κοντά και τα έχεις βάλει με το Ισραήλ, που είναι μια τεράστια μηχανή προώθησης. Ξέρω ότι είμαστε νικητές για πολλούς λόγους, βλέποντας, ας πούμε, ότι στον ημιτελικό ήμασταν πρώτοι στις ψήφους του κοινού». Μάλιστα, δεν δίστασε να αναφερθεί και στην επίθεση που της έκανε τόσο η Ραχήλ Μακρή, αλλά και τα ΜΜΕ, λέγοντας: «Τόσες εκπομπές με έκαναν σκουπίδι απλώς και μόνο για να βγάλουν πρώτο θέμα, υποστηρίζοντας κάτι ψευδό. Με σόκαρε ολόκληρη η χώρα που αγαπάω να είναι μιντιακά ξαφνικά εναντίον μου. Αυτοί με πλήγωσαν, όχι οι Έλληνες. Κανένας από αυτούς που με έκαναν κάποτε να ντρέπομαι και να φοβάμαι να πω ποια είμαι δεν θα με κάνει να μισήσω την Ελλάδα. Δεν θα το καταφέρουν (…). Βγήκε η Ραχήλ Μακρή και είπε ότι έχω φάει τα λεφτά της Ελλάδας, επειδή μεγάλωσα εδώ. Δουλεύω σε αυτήν τη χώρα και δίνω ένα μεγάλο ποσοστό από το εισόδημά μου. Δεν έχω κλέψει ούτε ένα ευρώ από το κράτος. Πληρώνω την ΕΡΤ μαζί με όλους τους Έλληνες και η ΕΡΤ έκανε 70% τηλεθέαση την ημέρα που εγώ τραγούδησα. Από τα δικά μου λεφτά πληρωνόταν η κ. Μακρή όταν ήταν βουλευτής».usay

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες