Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Ο Μπαρμπαρούσης και τα ανέκδοτα...



 ΒΙΝΤΕΟ...
«Σε μικρό μέρος της ομιλίας μου κατά τη διάρκεια ασκήσεως των καθηκόντων μου στην Ολομέλεια της Βουλής την 16η.06.2018 ενσωματώθηκαν ατάκτως και αυθορμήτως ατελείς λεκτικές υπερβολές και άτυχες εκφράσεις, που οφείλονται στη...
θυμική έξαρση που μου είχε προκαλέσει το ουσιαστικό διακύβευμα της συζήτησης», υποστηρίζει πλέον ο Μπαρμπαρούσης, μετά τη σύλληψη του.

Μάλιστα, ο δικηγόρος του, Παναγιώτης Κορατζόπουλος, μιλώντας στο Epsilon, ισχυρίστηκε ότι η φράση του Μπαρμπαρούση «τα κεφάλια σας στις Πρέσπες»

«σήμαινε ακριβώς την προσοχή σας εις τις Πρέσπες, τη σκέψη σας στις Πρέσπες, προσέχετε μην κάνετε κανένα λάθος στις Πρέσπες» (εάν δεν μας πιστεύετε – ούτε εμείς το πιστεύαμε αυτό που βλέπαμε κι ακούγαμε! – δείτε εδώ το βίντεο και συγκεκριμένα στο 5.45)!

Ας επιστρέψουμε, όμως, στον ίδιο τον Μπαρμπαρούση και στη δήλωση του από τη ΓΑΔΑ:

«Δια της παρούσης, θέλω να δηλώσω τον απόλυτο σεβασμό μου στο Σύνταγμα, το Δημοκρατικό πολίτευμα και στους θεμελιώδεις θεσμούς του. Ορκίστηκα να υπηρετώ τη Συνταγματική νομιμότητα ως εκλεγμένο μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας και τούτο αποτελεί δομικό στοιχείο, όχι μόνο της όχι μόνο της πολιτικής μου δράσης, αλλά και ενσυνείδητη αξιακή επιλογή μου.

(…) Η σχετική άκομψη φρασεολογία μου σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ερμηνευθεί ως προτροπή ή κατάλυση ή μεταβολή ή αλλοίωση του Δημοκρατικού Πολιτεύματος, πρώτα απ’ όλα διότι ευθαρσώς δηλώνω ότι δεν υπήρξε ούτε νοητική σύλληψη και έπειτα διότι, κατά λογική εκτίμηση, η απροσφορότητα να συντελεσθούν πολιτειακές εκτροπές από φραστικές υπερβολές ομιλητή, χωρίς σχετική θεσμική αρμοδιότητα και μάλιστα από το βήμα της Βουλής, είναι πρόδηλη.

(…) Η κατηγορία που αντιμετωπίζω είναι τελείως ασύμβατη και αναντίστοιχη με τον χαρακτήρα και τις πεποιθήσεις μου. Θα αμυνθώ κατά αυτής από τη θέση του κατηγορουμένου, καθότι τελικά, το δικαιικό μας σύστημα προστατεύει επαρκώς το δικαίωμα ελεύθερου λόγου. Η ανάκληση της φρασεολογίας αποτελεί ενσυνείδητη επιλογή μου και όχι φοβική αντίδραση. Θα την επαναλάβω και από το βήμα της Βουλής, ώστε να συντελεσθεί ποιοτικά ισοβαρής αποκατάσταση της τάξεως των πραγμάτων».

Ειλικρινά, δεν έχουμε να πούμε και πολλά, μόνο δύο επισημάνσεις. Η πρώτη είναι φιλολογικού χαρακτήρα: Εντυπωσιαστήκαμε από τα ελληνικά του Μπαρμπαρούση. Αν είναι δικά του, τότε εύγε. Η δεύτερη είναι μια απλή ερώτηση: Πόσο «κότα» μπορεί να είναι μια ναζιστόκοτα; Πόσο;

***

Ακολουθεί το βίντεο με τις δηλώσεις Μπαρμπαρούση, αυτές με τις «ατάκτως και αυθορμήτως ατελείς λεκτικές υπερβολές», όταν έλεγε «τα κεφάλια σας στις Πρέσπες» κι εννοούσε «προσέχετε μην κάνετε κανένα λάθος στις Πρέσπες»!
imerodromos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες