Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Με κουμπάρο τον Κώστα Καραμανλή...

notia.gr

Δυο 24ωρα πριν τον γάμο τους (θα γίνει το Σάββατο 21 Ιουλίου στον Ι.Ν Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης, με κουμπάρο τον Κώστα Καραμανλή), ο...
δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου με την εκλεκτή της καρδιάς του, Εύα Ντογιάκου, παρακολούθησαν αγκαλιά την ανεπανάληπτη συναυλία του Τόλη Βοσκόπουλου, στην παραλία της πόλης.



Δεν περιγράφεται με λόγια αυτό που ζήσαμε χθες. Δεν πρέπει να έχει ξαναδεί η Γλυφάδα τόσο κόσμο σε μία συναυλία: Περισσότεροι από 6.000 θεατές συγκεντρώθηκαν – από το απόγευμα κιόλας! – στην 3η Μαρίνα για τον ένα και μοναδικό Τόλη Βοσκόπουλο και άλλοι τόσοι γέμισαν τη γύρω περιοχή, με αποτέλεσμα να κλείσουν οι δρόμοι και να επικρατήσει το αδιαχώρητο. Στον πεζόδρομο, στα βραχάκια, στην παραλία, παντού καθόταν ο κόσμος για να ακούσει τις υπέροχες μελωδίες, που μαζί τους έχουμε μεγαλώσει.



Όλοι μαζί σιγοτραγουδήσαμε μαζί με τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη τα αγαπημένα τραγούδια. Όλοι μαζί γιορτάσαμε τα 60 χρόνια του Τόλη Βοσκόπουλου στη μουσική και στο θέατρο.



«Πόλη πεντάμορφη είσαι κυρά μου, κυρά της θάλασσας κι αρχόντισσά μου», τραγούδησε ο μεγάλος Τόλης Βοσκόπουλος στη Γλυφάδα, την πόλη που την αγάπησε και τον αγάπησε, όπως είπε ο ίδιος.

Γιατί πράγματι, για όλους εμάς, η Γλυφάδα μας είναι η πεντάμορφη πόλη.

Τον ευχαριστώ πάρα πολύ που μου χάρισε και μια σπάνια προσωπική στιγμή, που μου έδωσε την ευκαιρία να αφιερώσω το τραγούδι αυτό στη δική μου «πόλη πεντάμορφη», στην Εύα μου, που ενωνόμαστε μεθαύριο με τα ιερά δεσμά του γάμου.



Το Φεστιβάλ Γλυφάδας είναι πλέον ένας σπουδαίος θεσμός, μια συνήθεια αγαπημένη, που αγκαλιάζουν όλο και περισσότεροι, στη φιλόξενη και ξεχωριστή υποδομή που έχουμε δημιουργήσει στην τρίτη μας μαρίνα.

Το Φεστιβάλ συνεχίζεται τον Ιούλιο και τον Αύγουστο με πολλές ακόμα συναρπαστικές βραδιές με μουσική, σινεμά και θέατρο. Θα ακολουθήσει και ο δεύτερος κύκλος το Σεπτέμβριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες