Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Αντώναρος: Τελειώνει η Γεννηματά – Αυτός θα είναι ο επόμενος πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ

Αντώναρος:  Τελειώνει η Γεννηματά – Αυτός θα είναι ο επόμενος πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ


 Τον επόμενο πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής προέβλεψε με ανάρτηση του στο Facebook ο Ευάγγελος Αντώναρος.
Όπως γράφει ο κ. Αντώναρος η Φώφη Γεννηματά δεν θα παραμείνει για πολύ στη θέση της, με τον
Νίκο Παπανδρέου να έρχεται να την αντικαταστήσει.
Δείτε τι γράφει ο Ευάγγελος Αντώναρος:
«Πριν καμμια βδομάδα είπα σε δυο μεγαλοστελέχη του ΚΙΝΑΛ ΠΑΣΟΚ η όπως αλλιως λέγεται ότι ο επόμενος πρόεδρος του κομματος τους θα λέγεται Νικος Παπανδρέου.
»Με κοιταξαν με έκπληξη σαν να ήμουν εξωγηινος. “Ασε μας βρε Βαγγέλη” μου είπε κ ένας κι απομακρύνθηκαν.
»Μια μέρα πριν είχα πει την ίδια πληροφορία-εκτίμηση σ ενα μεγαλοδημοσιογραφο. Με κοίταξε με απορριπτική αδιαφορία κι έφυγε.
»Σήμερα είχε την είδηση η “δημοκρατία”.
»Η πηγή δεν ήμουν εγω. Αλλα η αξιολογηση μικρο-πληροφοριών που έχω και αναλύσεων που κάνω με οδηγει σ αυτό το συμπερασμα.
»Οι μέρες της Γεννηματά στην ηγεσία είναι μετρημένες. Εσωκομματικοί κι άλλοι παράγοντες στρέφονται εναντίον της…».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες