Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Σάλος με σεξουαλικό μήνυμα της Γελένα σε Βράνιες. Εκθέτει τη Σέρβα τραγουδίστρια



Νέα ανατροπή στο σκάνδαλο του πρώην παίκτη της ΑΕΚ, Όγκνιεν Βράνιες και της Γελένα Καρλέουσα, καθώς σερβικά Μέσα έβγαλαν στη φόρα μηνύματα έντονου σεξουαλικού περιεχομένου της τραγουδίστριας προς τον Βόσνιο ποδοσφαιριστή.
Συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό το σκάνδαλο με τη Γελένα Καρλέουσα και τον Όγκνιεν Βράνιες σε Σερβία και Βοσνία, με τα περιοδικά των δύο χωρών να έχουν εστιάσει πλέον στον “πόλεμο” των δύο πλευρών.
Δημοσίευμα του σερβικού Τύπου μάλιστα, φαίνεται να δικαιώνει το πρώην ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ, αφού εμφάνισε ένα μήνυμα που φέρεται να του έστειλε η γνωστή τραγουδίστρια, το οποίο και έχει ερωτικό περιεχόμενο. Το σεξουαλικό μήνυμα της Γελένα στον Βράνιες
«Πόσο σε θέλω τώρα. Πόσο παθιασμένα. Πως θα πάρω το
σκληρό κ@#%ι σου τώρα; Το θέλω αμέσως στο στόμα μου και να τα καταπιώ όλα και μετά θα σε αφήσω να ξεκουραστείς.
Και μόλις αποκοιμηθώ, θέλω να χώσεις τη μύτη σου κάτω και να γλείψεις τα χείλη μου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τότε θα είμαι πολύ ανώμαλη στο σπίτι και θα ουρλιάζω. Και μετά θέλω να με καβαλήσεις σκληρά σαν να είμαι πραγματική τσ@@λα.
Έπειτα να μου επιτρέψεις να αλλάξω θέση για να μπεις βαθύτερα, όπως όταν ξεκινήσαμε, και μετά σαν τρελοί να με πιάσεις με τα δύο σου χέρια και να μου λες πως είμαι η σκ@%&λ@ σου και να με παίζεις περισσότερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες