Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Θα αργήσει το Πούλιτζερ για τον Χίο...

«Βγήκαν οι βρώμες στη φόρα για Γκλέτσο – Γερουλάνο. “Το ψήνουν το ψάρι κι απ’ τις δυο πλευρές” τα παλουκ-άρια;». Αυτές τις αθλιότητες έγραφε χθες το «Μακελειό» και ο...
υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων, Παύλος Γερουλάνος απάντησε με ψυχραιμία και με χιούμορ στον οχετό της εφημερίδας.

Ολόκληρη η απάντηση Γερουλάνου:

«Το δημοσίευμα διατείνεται ότι μου αρέσει το ψάρι και το ψήνω και από τις δύο πλευρές πριν το φάω. Σωστά. Χρόνια στην ιχθυοκαλλιέργεια κάτι έμαθα από ψήσιμο και θα ήταν χαρά μου να κάνω το τραπέζι στον δημοσιογράφο «Μαυρογυαλούρο», που υπογράφει το άρθρο και μου έκανε την τιμή να ασχοληθεί μαζί μου, για να το διαπιστώσει δια ζώσης.

Επίσης, το δημοσίευμα διατείνεται ουσιαστικά ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι περήφανος υπέρμαχος των δικαιωμάτων κάθε ανθρώπου. Σωστά! Και είμαι εξίσου περήφανος για το έργο που προλάβαμε να επιτελέσουμε στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού για τις οργανώσεις ΛΟΑΤΚΙ.

Αντιθέτως, η περιγραφή της σχέσης μου με τον φίλο Απόστολο από τον δημοσιογράφο «Μαυρογυαλούρο» εμπεριέχει - πώς να το πω ευγενικά... - μία δόση υπερβολής. Οπότε, πολύ φοβάμαι ότι το Πούλιτζερ θα αργήσει για την εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ.

Υ.Γ. Μπορεί εγώ, η οικογένειά μου και όσοι με γνωρίζουν να έχουμε τη δυνατότητα να διασκεδάζουμε με τα μακελεμένα μυαλά, αλλά υπάρχουν πολλοί συνάνθρωποί μας που υποφέρουν από τον στιγματισμό με βάση τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό. Τέτοια δημοσιεύματα είναι ρατσιστικά και κηρύττουν το μίσος. Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει εισαγγελέας με ευαισθησίες;»

O υποψήφιος δημάρχου Αθήνας Νάσος Ηλιόπουλος έγραψε σχετικά στο fb:

"Η επίθεση που δέχτηκε ο κ. Παύλος Γερουλάνος, από ένα έντυπο που φημίζεται για τον φασιστικό και ρατσιστικό του λόγο, αποτελεί πλήγμα για τη δημοκρατία και τη δημοσιογραφία.

Να το πούμε ξανά και ξανά, λοιπόν, μέχρι να μην χρειάζεται πια: Ο εκφοβισμός και η ρητορική του μίσους δολοφονούν. Όσοι δεν παίρνουν θέση είναι κομμάτι του προβλήματος.

Την ίδια στιγμή, το ισχυρότερο όπλο ενάντια στην ομοφοβία, την τρανσφοβία και τον ρατσισμό είναι η ρήξη με την άγνοια, την προκατάληψη και τον φόβο.

Η θεσμική διεύρυνση των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και το άνοιγμα μιας ατζέντας διεκδικήσεων με προμετωπίδα τον πολιτικό γάμο και την τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών, οφείλουν να αποτελούν αναπόσπαστα κομμάτια σε κάθε προοδευτικό σχέδιο.
Ο Δήμος της Αθήνας, ο μεγαλύτερος δήμος της χώρας, μπορεί και πρέπει να είναι αρωγός σε αυτή τη μάχη. Για μια πόλη ανοιχτή, σε μια χώρα με ελευθερία και δημοκρατία για όλες και όλους."...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες