Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

Δύσκολες ώρες για την Κατερίνα Χέλμη: Τι να πω, δεν έχω λόγια πλέον…

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του θεάτρου και του κινηματογράφου προσπαθεί να σταθεί ξανά στα πόδια της.
duskoles-wres-gia-tin-katerina-xelmi-ti-na-pw-den-exw-logia-pleon

Την πιο δύσκολη περίοδο της ζωής της ζει η Κατερίνα Χέλμη μετά τον θάνατο του συζύγου της Κωνσταντίνου
Σβολόπουλου που έφυγε από τη ζωή στις 13 Αυγούστου. 
Ο ιστορικός, πανεπιστημιακός και πρώην πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών ήταν ο παιδικός έρωτας της γνωστής ηθοποιού. Για εκείνη δεν ήταν απλώς ένας σύζυγος… ήταν όλη της η ζωή.
«Μου λείπει ο άντρας μου. Μου λείπει πολύ. Και πονάω για τη φυγή του. Αυτό θέλω να γράψεις παιδί μου…» δηλώνει η Κατερίνα Χέλμη στην εφημερίδα Espresso.
Ο Κωνσταντίνος Σβολόπουλος ήταν ο εφηβικός της έρωτας με τον οποίο τελικά παντρεύτηκε… ήταν ο συνοδοιπόρος της σε όλες τις στιγμές της ζωής της, ήταν ο φύλακας άγγελός της.
«Ό,τι και να πω παιδί μου είναι λίγο. Θέλω να κρατήσω όλα αυτά που έζησα για μένα. Μου λείπει η αύρα του από το σπίτι, μου λείπουν τα πάντα. Γυρίζω μέσα στο σπίτι και μου λείπει. Τι να σου πω, δεν έχω λόγια πλέον…» αναφέρει στην εφημερίδα…
Φωτο: NDP  thetoc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες