Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Εγκαταλείπει το τένις η Σαράποβα...

Την απόφασή της να αποσυρθεί από το τένις ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ρωσίδα πρωταθλήτρια Μαρία Σαράποβα, σε ηλικία μόλις...
32 ετών.

Σε ένα μακροσκελές κείμενο στο περιοδικό Vanity Fait, η 32χρονη πρωταθλήτρια, ανακοίνωσε ότι, μετά από 28 χρόνια «στο παιχνίδι» εγκαταλείπει τη λαμπρή καριέρα που της χάρισε πέντε Γκραν Σλαμ αλλά και σημαδεύτηκε από τον δύο ετών αποκλεισμό της από τα γήπεδα, όταν βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ.

«Κοιτάζοντας πίσω, συνειδητοποιώ ότι το τένις ήταν το βουνό μου», ανέφερε η 32χρονη Σαράποβα. «Το μονοπάτι μου ήταν γεμάτο με κοιλάδες και παρακάμψεις, αλλά η θέα από την κορυφή ήταν απίστευτη. Επειτα από 28 χρόνια και 5 Γκραν Σλαμ, όμως, είμαι έτοιμη να ανέβω ένα άλλο βουνό -να διαγωνιστώ σε ένα διαφορετικό τερέν».

«Το τένις μου έδειξε τον κόσμο – και μου έδειξε από τι είμαι φτιαγμένη. Μέσω αυτού τέσταρα τον εαυτό μου και μέσω αυτού μετρούσα το πώς μεγάλωνα. Έτσι, ό,τι κι αν είναι αυτό που θα διαλέξω για το επόμενο κεφάλαιό μου, το επόμενο βουνό μου, ακόμη θα σπρώχνω. Ακόμη θα σκαρφαλώνω. Ακόμη θα μεγαλώνω», καταλήγει στην ανακοίνωσή της η σπουδαία τενίστρια.

Η Μαρία Σαράποβα είχε κερδίσει το τουρνουά του Γουίμπλεντον το 2004, σε ηλικία μόλις 17 ετών, κερδίζοντας το μέχρι τότε Νο.1 στην κατάταξη Σερένα Γουίλιαμς.

Τους τελευταίους 18 μήνες υπέφερε από τραυματισμούς στον ώμο και το χέρι, οι οποίοι την είχαν κρατήσει μακριά από τα γήπεδα, ενώ στο τελευταίο Αυστραλιανό Όπεν είχε ηττηθεί από την Ντόνα Βέκιτς στον πρώτο κιόλας γύρο.

Σύμφωνα με το Forbes, η Σαράποβα ήταν επί 11 χρόνια η πιο ακριβοπληρωμένη γυναίκα αθλήτρια χάρη στα «χρυσά» συμβόλαια που είχε υπογράψει με τις εταιρείες Nike και Evian...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες