Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

Αυτός είναι 32χρονος που σκότωσε τη γυναίκα του και έστειλε μήνυμα στην πεθερά του[Φωτογραφίες]

Ένας 32χρονος μαχαίρωσε μέχρι θανάτου τη σύζυγό του Faye Caliman στο σπίτι τους στο Bestwood Village, καταγράφοντας μάλιστα τις τελευταίες της στιγμές σε βίντεο.
Μετά το έγκλημα έστειλε μήνυμα στη μητέρα της στο οποίο της έγραφε: «Πρόσεχε τα κορίτσια. Συγνώμη».


Συντετριμμένη η Stella Williams εξιστορεί το δράμα που ζει τους τελευταίους μήνες αφότου ο γαμπρός της Marian Caliman σκότωσε την κόρη της.
Η 50χρονη γυναίκα μίλησε στο «Sunday People» για τον 32χρονο γαμπρό της, ο οποίος καταδικάστηκε τον Σεπτέμβριο σε ισόβια κάθειρξη από το δικαστήριο του Νότιγχαμ. «Πώς τόλμησε να σκοτώσει την κόρη μου και εν συνεχεία να μου στείλει μήνυμα. Ήταν τόσο ψυχρό αυτό που έκανε – σαν να μου το έτριβε στη μούρη». Το ζευγάρι γνωρίστηκε το 2013 και ο νεαρός άνδρας με καταγωγή από τη Ρουμανία έδειχνε πολύ ευγενικός στην αρχή. «Δεν είχε οικογένεια εδώ και εγώ του αγόραζα δώρα για να τον κάνω να αισθάνεται ευπρόσδεκτος. Έπιαναν τα χέρια του και βοήθησε να φτιάξουμε το σπίτι. Τότε άρχισα να σκέφτομαι πως «έχω έναν καλό γαμπρό». Ήταν πολύ ευγενικός, γεμάτος σεβασμό και πάντα μου έδειχνε την καλή του πλευρά.
Τον εμπιστευόμουν πλήρως», θυμάται η Stella. Το 2015 το ζευγάρι ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου και τότε ο Marian άρχισε να αποκαλύπτει το πραγματικό του πρόσωπο. Την παραμονή Χριστουγέννων του 2016 έσπρωξε τη γυναίκα του από τις σκάλες μετά από καβγά και εν συνεχεία βγήκε για ποτό με τους συναδέλφους του. «Έλειπε μέχρι τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων. Μετά της έστειλε μήνυμα που της έγραφε ότι του λείπει. Ήταν Χριστούγεννα, του έδωσε μια ευκαιρία και τον δέχθηκε πίσω», σημειώνει. Χρειάστηκε να περάσει ένας χρόνος μέχρι η Stella να συνειδητοποιήσει πόσο κακή ήταν πλέον η σχέση του ζευγαριού.

Ήταν Απρίλιος του 2017 όταν η κόρη της την επισκέφθηκε στο σπίτι γεμάτη σημάδια και μελανιές. «Είχε μαυρισμένο μάτι και σημάδια στον λαιμό της. Ορκίστηκε ότι δεν θα επέστρεφε σ’ αυτόν, αλλά το έκανε. Όταν τη ρωτήσαμε, είπε ότι δουλεύει για να κρατήσει τον γάμο. Μακάρι να της είχαμε ασκήσει περισσότερη πίεση τότε για να τον αφήσει. Του έδωσε πολλές ευκαιρίες για να αλλάξει, αλλά ποτέ δεν το έκανε. Ήθελε πάντα να γίνεται το δικό του.
Όταν επέλεξε να κάνει το δικό της, το πλήρωσε με τη ζωή της», λέει.
Τον Μάρτιο του 2018 η Faye πήρε την απόφαση και χώρισε τον Marian. Βρήκε δουλειά στις τηλεπωλήσεις και αυτό φαίνεται πως τον εξόργισε. Λίγες εβδομάδες αργότερα τη μαχαίρωσε μέχρι θανάτου έπειτα από καβγά που είχαν στο σπίτι της. «Τα μεσάνυχτα η αστυνομία ήρθε σπίτι και χτύπησε την πόρτα. Και τότε ξεκίνησε ο χειρότερος εφιάλτης κάθε μητέρας. Χρειάστηκε να μου πουν δύο φορές ότι η Faye πέθανε από μαχαιριές. Έχασα την όρασή μου και την ακοή μου από το σοκ. Αμέσως όμως ήξερα πως ήταν εκείνος».

Στο δικαστήριο η 50χρονη γυναίκα κλήθηκε να παρακολουθήσει το βίντεο με τις τελευταίες στιγμές της κόρης της που είχε καταγράψει με το κινητό του ο φονιάς την ώρα του εγκλήματος. «Ήταν στον καναπέ με την πιτζάμα της και τον παρακαλούσε να σταματήσει. «Μάριο σταμάτα, σε παρακαλώ, σταμάτα», έλεγε έντρομη.
Και αυτός της έλεγε ψυχρά «θα σε σκοτώσω». Το βίντεο τον δείχνει να τη χτυπά στο κεφάλι πριν παραμορφωθεί η εικόνα. Στη συνέχεια έφυγε αφήνοντας την πόρτα ανοιχτή. Η αστυνομία βρήκε την κόρη τους να παρακολουθεί τηλεόραση στο κρεβάτι.
Είπε πως είδε «τον μπαμπά να χτυπά τη μαμά στο κεφάλι, αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς είδε καθώς είναι μικρή ακόμα και δεν γνωρίζει τις λέξεις για να περιγράψει με ακρίβεια». Η Faye άφησε πίσω της τρεις κόρες, οι δύο μεγαλύτερες ζουν με τον πρώην σύζυγο της και η μικρότερη μεγαλώνει με τη γιαγιά της, Stella.
«Ο Marian θα κάτσει 19 χρόνια στη φυλακή οπότε όταν αποφυλακιστεί θα είναι 50άρης και η κόρη τους θα είναι 21. Εκείνη θα αποφασίσει αν θέλει να τον συναντήσει.
Είναι Ρουμάνος και πρέπει να γνωρίσει τις ρίζες της και την οικογένειά της εκεί. Μοιάζει τόσο πολύ της Faye που πολλές φορές τη φωνάζω κατά λάθος με το όνομα της και μου λέει «γιαγιά δεν είμαι η Faye». Κάθε φορά που βλέπει φωτογραφία της μητέρας της μου λέει «αυτή είναι η μαμά μου. Η μαμά μου είναι ένα μεγάλο αστέρι τώρα»».
nassosblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες