Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019

Η σέξι Ελληνοαμερικανίδα που μας αναστατώνει


Ξέρει να μας κάνει να μην παίρνουμε τα μάτια μας από πάνω της, αφού μας προκαλεί με τον καλύτερο και πιο αισθησιακό τρόπο. Ο λόγος για την Ελληνοαμερικανίδα Amanda Trivizas.

Ποζάρει στο Instagram, δείχνοντάς μας τον καλύτερό της εαυτό, αφού στον λογαριασμό της δημοσιεύει υπέροχες φωτογραφίες της. Με μόνο 83 αναρτημένες φωτογραφίες στο λογαριασμό της στο Instagram, έχει καταφέρει να την ακολουθήσουν περισσότεροι από 265 χιλιάδες που θαυμάζουν της φωτογραφίες της με εσώρουχα ή τα κομψά μπικίνι που επιλέγει.
H ίδια έχει δηλώσει: «Ξεκινώντας από το 2018, εργαζόμουν ως barwoman σε ένα εστιατόριο που κανείς δεν είχε ακούσει ποτέ, και δεν ήμουν ικανοποιημένη από αυτό που έκανα στη ζωή μου. Είχα λιγότερους από 10 χιλιάδες followers. Είχα κάνει μερικές φωτογραφήσεις που μου δημιούργησαν πάθος για να να ασχοληθώ με το μόντελινγκ.. Έκανα γρήγορα βήματα προς τα εμπρός και μέχρι σήμερα, έχω πάνω από 265 χιλιάδες που με ακολουθούν. Έχω ταξιδέψει σε περισσότερα μέρη από ό, τι θα φανταζόμουν, συναντήθηκα και δούλεψα με ανθρώπους που έχουν επιρροή. Έμαθα πραγματικά τη σημασία της οικογένειας, των αληθινών φίλων, της σκληρής δουλειάς και της διατήρησης της ταπεινότητας. Ευχαριστώ όλους τους οπαδούς μου που με βοήθησε σε αυτό το καταπληκτικό ταξίδι. Εύχομαι σε όλους σας μεγάλη επιτυχία, ευτυχία και υγεία για το 2019. Ευτυχισμένο το νέο έτος».
Απολαύστε την στις παρακάτω φωτογραφίες:
Amanda-trivizas-a640 Amanda-trivizas-f640 Amanda-trivizas-e640 Amanda-trivizas-d640 Amanda-trivizas-c640 Amanda-trivizas-b640protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες