Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Σε κατ' οίκον περιορισμό...


...οι γονείς του Ματέο Ρέντσι...
Σε κατ' οίκον περιορισμό τέθηκαν οι γονείς του πρώην πρωθυπουργού της Ιταλίας, Ματέο Ρέντσι, κατηγορούμενοι για...
οικονομική απάτη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Ansa ερευνώνται, από κοινού με ένα ακόμη πρόσωπο, για δόλια πτώχευση και για την έκδοση και χρήση τιμολογίων για ανύπαρκτες συναλλαγές.

Το ένταλμα της ιταλικής οικονομικής αστυνομίας αφορά επίσης έναν επιχειρηματία απ' την περιοχή της Γένοβας.

Οι τρεις τους, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ήταν επί μακρόν διαχειριστές τριών συναιτεριστικών εταιρειών, εκ των οποίων οι δύο κήρυξαν πτώχευση.

«Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στην ιταλική δικαιοσύνη, όλοι οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι στον νόμο» ήταν το πρώτο σχόλιο του πρώην πρωθυπουργού, που αναγκάστηκε να ακυρώσει την παρουσίαση του βιβλίου του «Ένας άλλος δρόμος. Ιδέες για την Ιταλία του αύριο».

Όπως έγραψε σε ανάρτησή του στο Facebook: «Είμαι αναγκασμένος να ακυρώσω την παρουσίαση του βιβλίου στο Τορίνο για μια σοβαρή προσωπική ιστορία. Εδώ και περίπου μία ώρα ο πατέρας μου και η μητέρα μου είναι σε κατ' οίκον περιορισμό. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην ιταλική δικαιοσύνη και πιστεύω ότι όλοι οι πολίτες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. Συνεπώς, ανυπομονώ να συμμετάσχω στη δίκη. Επειδή όσοι έχουν διαβάσει τα έγγραφα, με διαβεβαιώνουν ότι δεν έχουν δει ποτέ ένα τέτοιο παράλογο και δυσανάλογο μέτρο. Ποτέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες