Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Γιατί έβρισε ο Νταλάρας τον Βιολάρη;

Γιατί έβρισε ο Νταλάρας τον Βιολάρη;

Ο ίδιος ο Μιχάλης Βιολάρης μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook, με ένα κείμενο, έγραψε για τη συνάντησή του στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης με τον Γιώργο Νταλάρα και το τι συνέβη- τουλάχιστον από τη δική του πλευρά.
Διαβάστε την ανάρτησή του:
«Είμαστε φίλοι κάποτε με τον Νταλάρα…

Εχθές, στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ, αναμένοντας την έναρξη της παράστασης, με πλησιάζει ,και χωρίς να πάρει ανάσα, μου επιτίθεται λεκτικά λέγοντας μου ότι τον βρίζω σε διάφορες εφημερίδες…
Τον ενημερώνω ότι λόγω χαρακτήρα, δεν έχω βρίσει ποτέ κανένα σε καμμιά εφημερίδα…
Ρε Γιώργο, δεν περίμενα στα 70 σου χρόνια,( εγώ είμαι σαφώς μεγαλύτερος σου), να έχεις τόσες ανασφάλειες μετά από τόσα πράγματα που έχεις καταφέρει να κάνεις στο τραγούδι…
Και να σου πω κάτι πρώην φίλε μου, κάνω τόσο ενδιαφέροντα πράγματα στη ζωή μου, που ειλικρινά, δεν έχω το χρόνο να σε βρίζω σε διάφορες εφημερίδες…
Πάντως, είμαι στη διάθεση σου, όταν θέλεις να μιλήσουμε, γιατί εχθές, δεν με άφησες να αρθρώσω λέξη!!!….».
Δείτε την ανάρτηση του στο Facebook:
Ειμαστε φιλοι καποτε με τον Νταλαρα...
Εχθες,στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ,
αναμενοντας την εναρξη της παραστασης,με πλησιαζει,και χωρις να παρει ανασα,μου επιτιθεται λεκτικα λεγοντας μου οτι τον βριζω σε διαφορες εφημεριδες...
Τον ενημερωνω οτι λογω χαρακτηρα,δεν εχω βρισει ποτε κανενα σε καμμια εφημεριδα...
Ρε Γιωργο,δεν περιμενα στα 70 σου χρονια,( εγω ειμαι σαφως μεγαλυτερος σου), να εχεις τοσες ανασφαλειες μετα απο τοσα πραγματα που εχεις καταφερει να κανεις στο τραγουδ...

ereportaz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες