Τρίτη 28 Μαΐου 2019

Eνδιαφερουσες αποκαλυψεις του Νικου Νικολοπουλου


Δηλωσε λοιπον μεταξυ αλλων ο κοντος....
Οφείλω σήμερα ν’ αποκαλύψω ότι ενημερώθηκε η ηγεσία της ΝΔ, όπου τόνισα ότι δεν επιθυμώ
χρίσμα και έλαβα την διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρχει υποψήφιος Δήμαρχος από τον χώρο της.
Ωστόσο, στη συνέχεια τα μέλη μιας γνωστής «πέμπτης φάλαγγας» έφεραν στο προσκήνιο την υποψηφιότητα του κ. Παπαδημάτου. Πρόκειται για αξιωματούχους και τοπικούς παράγοντες της ΝΔ, που υλοποίησαν ένα καταχθόνιο σχέδιο το οποίο μέσα από σκοτεινές, υπόγειες διαδρομές οδήγησε στην θεαματική άνοδο του ποσοστού του κ. Πελετίδη!
Σήμερα εγώ βγήκα στην πόλη και ήλθα σ’ επαφή να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου που είτε μας ψήφισαν, είτε όχι. Διέκρινα την έκπληξή τους για την εκλογική επίδοση της «ΝΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ». Έχει την εξήγησή της. Πρώτα σκέφθηκαν το κομματικό τους καθήκον και μετά το καθήκον τους για την πόλη, θεωρώντας ότι θα είμαι στο β’ γύρο.
Στην πολύωρη βόλτα μου δεν συνάντησα τους εμπνευστές του καταστροφικού σχεδίου σε βάρος της πόλης. Έχουν κρυφθεί. Αντίθετα εγώ έκανα τη βόλτα μου στο φως της μέρας.
Σε κάθε περίπτωση, αναφερόμενος στο προεκλογικό αγώνα της «ΝΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ» θέλω να πω ότι ήταν κρυστάλλινος και γι’ αυτό είμαι υπερήφανος και ευγνώμων στους ψηφοφόρους μας, που μας εμπιστεύτηκαν κοιτάζοντας μόνο μπροστά, εκεί που βρίσκεται το συμφέρον της Πάτρας και των συνδημοτών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες