Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Σλούκας: Έτσι πέρασα την καραντίνα για τον κορωνοϊό...


...στην Τουρκία...
Για την εμπειρία του από την καραντίνα στην οποία έμεινε όταν το πρώτο δείγμα βγήκε θετικό για κορωνοϊό περιγράφει ο Κώστας Σλούκας στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.

«Έμεινα σε καραντίνα για δύο εβδομάδες και όχι μόνο δεν έβγαινα έξω, αλλά...
μου κουβάλαγε κιόλας το φαγητό η αδερφή μου. Ερχόταν κάθε μέρα κάτω απο το σπίτι, μου το άφηνε σε ένα κουβαδάκι και το ανέβαζα από το μπαλκόνι με το σκοινί» ξεκινά την περιγραφή της καθημερινότητάς του στη Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε για να περάσει την καραντίνα.

Όπως λέει το δεύτερο δείγμα που ελήφθη έβγαλε αρνητικό αποτέλεσμα και έτσι «στ' αλήθεια δεν ξέρω εάν προσβλήθηκ ή όχι. Πάντως εάν κόλλησα τον ιό, τον πέρασα πολύ ήπια, ήμουν αυτό που λέμε ασυμπτωματικός».

Βασικός τρόπος για να περάσει την καραντίνα, όπως λέει ήταν η «υπνοθεραπεία». «Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω κοιμηθεί τόσο πολύ όσο αυτές τις ημέρες. Ύπνος, πολλή τηλεόραση και άμυνα απέναντι στο ψυγείο! Ευτυχώς αυτή η άμυνα απέβη αποτελεσματική και δεν πήρα κιλά».

Μετά τη λήξη της καραντίνας ο Κώστας Σλούκας επέστρεψε στο πατρικό του σπίτι και πλέον βγαίνει από αυτό για να πάει στο δικό του γυμναστήριο που άνοιξε πέρυσι με έναν φίλο του «και προσπαθώ να διατηρήσω το κορμί μου σε μια καλή φυσική κατάσταση εάν και εφόσον επιστρέψουμε στα γήπεδα».

Σύμφωνα με τον ίδιο «από ό,τι φαίνεται οι συμπαίχτες μου (σ.σ. στη Φενέρμπαχτσε) έφεραν τον κορωνοϊό από τη Μόσχα όταν αντιμετωπίσαμε τη Χίμκι. Εγώ δεν είχα παίξει σε αυτό το παιχνίδι αλλά είναι γεγονός οτι μας έζωσαν όλους τα φίδια».

Όσον αφορά την κατάσταση στην Τουρκία παρατηρεί ότι «έχει ξεφύγει πολύ και ελπίζω να πάνε όλα καλά».

Επανερχόμενος, τέλος, στην περίοδο του εγκλεισμού του σημειώνει, τέλος, ότι «δεν είναι αυτός καθ' αυτός ο εγκλεισμός που σε επηρεάζει ψυχολογικά και συναισθηματικά αλλά η ιδέα ότι πρέπει οπωσδήποτε να μείνεις μέσα στο σπίτι. Ευτυχώς η Ελλάδα έλαβε έγκαιρα προληπτικά μέτρα και γι' αυτό αξίζουν συγχαρητήρια στην πολιτεία, στους γιατρούς και σε όλους όσοι συνέβαλαν στο να ελεγχθεί αυτή η κατάσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες