Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Συνέντευξη Μέγκαν - Χάρι στην Όπρα: Δέκα πράγματα που μάθαμε για το Παλάτι

Η Μέγκαν Μαρκλ επισήμανε πολλάκις, πως η Βασίλισσα Ελισάβετ την αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή -και ότι δεν ήταν αυτή που την άφησε απροστάτευτη.
Η Μέγκαν Μαρκλ επισήμανε πολλάκις, πως η Βασίλισσα Ελισάβετ την αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή -και ότι δεν ήταν αυτή που την άφησε απροστάτευτη. YOUTUBE

Στο Μπάκιγχαμ ζει η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας και οι άνθρωποι που δουλεύουν για αυτή. Οι τελευταίοι αποφασίζουν για ό,τι αφορά το θεσμό. Όπως το να μην παρέχουν προστασία στη Μέγκαν Μαρκλ, για να 'σώσουν' τα υπόλοιπα μέλη του Παλατιού. Τι αποκάλυψαν Χάρι και Μέγκαν στη συνέντευξή τους στην Όπρα.

Δημοσιογράφος της Αγγλίας, επί εποχής Βασίλισσας Βικτόριας είχε γράψει πως "πάνω από όλα, η βασιλεία μας πρέπει να λατρεύεται. Αν προσπαθούμε να μάθουμε πράγματα για αυτήν, δεν θα μπορούμε να τη σεβαστούμε. Όταν προκύψει επιλεγμένη επιτροπή για τη Βσίλισσα, η γοητεία της βασιλείας θα εξαφανιστεί. Το μυστήριο είναι η ζωή της. Δεν πρέπει να αφήσουμε να πέσει το φως της ημέρας πάνω στη μαγεία".  Τα όσα είχε να πει το ζευγάρι στη συνέντευξη που έδωσε στην Όπρα Ουίνφρι αφαίρεσαν κάθε ιχνοστοιχείο παραμυθιού. Ας δούμε δέκα πράγματα που μάθαμε για το Παλάτι, κατά την πολυαναμενόμενη συζήτηση των Χάρι και Μέγκαν με την Ουίνφρι, όπου μεταξύ άλλων έγινε ξεκάθαρο πως ο Χάρι πήρε την οικογένεια του και έφυγαν (εγκατέλειψαν τους τίτλους και τα προνόμια), γιατί δεν ήθελε να δει τη σύζυγο του να γίνεται η μητέρα του.


Παρεμπιπτόντως, είπε και ότι η έξοδος από το Μπάκιγχαμ έγινε χάριν των χρημάτων που του είχε αφήσει η Πριγκίπισσα Νταϊάνα.

✎Το Παλάτι εκπαίδευσε όσους ήταν στο περιβάλλον της Μέγκαν

Από την στιγμή που έγινε γνωστή η σχέση της Μέγκαν με τον Χάρι “οι άνθρωποι που ήταν γύρω μου ενημερώθηκαν από το Παλάτι πως σε όποια ερώτηση αφορούσε τη σχέση μου, έπρεπε να απαντούν 'ουδέν σχόλιο'. Σε ό,τι αφορούσε εμένα, στην ουσία η υποχρέωση μου δεν ήταν να μη μιλάω, αλλά φιμωθώ”.

✎ αλλά όχι την ίδια

Εξήγησε πως δεν έλαβε κάποια ιδιαίτερη εκπαίδευση για όσα αφορούσαν την ιδιότητα της ως Δούκισσας του Σάσεξ και της εν γένει συμπεριφοράς που όφειλε να έχει, ως μέλος της βασιλικής οικογένειας. Ένα από τα πρώτα μέλη που γνώρισε ήταν η Βασίλισσα Ελισάβετ. Πριν το ραντεβού ο Χάρι τη ρώτησε 'ξέρεις να υποκλίνεσαι;' και τότε κατάλαβε ότι ήταν απροετοίμαστη -από τα πιο απλά έως τα πιο σύνθετα.

✎ Η Μέγκαν κατάλαβε σύντομα πως θα ήταν απροστάτευτη

Το ζευγάρι παντρεύτηκε τρεις μέρες πριν τον επίσημο γάμο "που ήταν θέαμα για τον κόσμο" οι δυο τους παντρεύτηκαν σε ιδιωτική τελετή "γιατί θέλαμε να εστιάσουμε στην ένωση και τους όρκους που θα ανταλλάζαμε". Μετά το γάμο όπως είπε η Μέγκαν “αντιλήφθηκα πως δεν θα είχα την παραμικρή προστασία. Υπάρχει η βασιλική οικογένεια και οι άνθρωποι που 'τρέχουν' το θεσμό. Πρόκειται για δυο διαφορετικά πράγματα. Οι άνθρωποι αυτοί λοιπόν, ήταν πρόθυμοι να πουν ψέματα για να προστατέψουν άλλα μέλη, αλλά δεν είχαν τη διάθεση να πουν την αλήθεια, ώστε να προστατέψουν εμένα και το σύζυγο μου”.

Όπως είπε, όλα άλλαξαν μετά την ανακοίνωση του ζεύγους πως περιμένει το πρώτο του παιδί. “Αυτό ξύπνησε αναμνήσεις. Μακάρι να μπορούσαμε να μάθουμε από το παρελθόν” είπε ο Χάρι -ο οποίος προφανώς αναφέρθηκε στα όσα πέρασε η μητέρα του.

Η Μέγκαν πρόσθεσε ότι δεν μπορούσε να βγαίνει όποτε ήθελε από το σπίτι της “γιατί ανησυχούσαν πώς θα φανεί αυτό στα tabloids. Καταλαβαίνω τις προθέσεις τους. Εκείνοι όμως, δεν κατάλαβαν πόσο μόνη μπορούσα να νιώθω”.

✎ Η Κέιτ έκανε τη Μέγκαν να κλάψει -όχι το αντίθετο

Το Παλάτι δεν διστάζει να εκδώσει ανακοίνωση Τύπου, ώστε να τοποθετηθεί για τα πιο ασήμαντα πράγματα “με το αφήγημα που με ήθελε να έχω κάνει την Κέιτ να κλάψει ήταν η αρχή της 'δολοφονίας' του χαρακτήρα μου. Ήξεραν πως δεν ήταν αυτή η αλήθεια”. Ξεκαθάρισε πως δεν ήταν τα μέλη της βασιλικής οικογένειας που της συμπεριφέρονταν κατ' αυτόν τον τρόπο, αλλά “οι άνθρωποι πίσω από το θεσμό. Η Βασίλισσα μου φερόταν πάντα υπέροχα”.

Έξι μήνες αφότου έγινε ο γάμος του Χάρι και της Μέγκαν, άρχισε ο πόλεμος των tabloids εναντίον της Αμερικανίδας. Μια από τις συνήθεις επιθέσεις αφορούσε την υποτιθέμενη διαταραγμένη σχέση που είχε με την Κέιτ Μίντλετον. Ένα δημοσίευμα ανέφερε πως η Μέγκαν έκανε την Κέιτ να κλάψει, πριν ακόμα παντρευτεί με τον Χάρι. “Αυτό δεν έγινε ποτέ. Αλλά όλο αυτό το αφήγημα άλλαξε τα πάντα για εμένα”, ομολόγησε, πριν αποκαλύψει πως “η Κέιτ έκανε εμένα να κλάψω, με αφορμή τα φορέματα των κοριτσιών που θα μοίραζαν τα άνθη στο γάμο, λίγες μέρες πριν την τελετή. Αργότερα μου ζήτησε συγγνώμη και το θέμα τελείωσε εκεί. Από την ενδοεπικοινωνία όσων εργάστηκαν στο γάμο ήξεραν τι ακριβώς συνέβη. Ο θεσμός ήξερε τι συνέβη, αλλά δεν διέψευσε ποτέ τα δημοσιεύματα που αποζητούσαν μια ηρωίδα και μια κακιά”.

✎ H Mέγκαν είχε αυτοκτονικές τάσεις, ζήτησε βοήθεια, αλλά της είπαν πως αυτό θα χαλούσε την 'εικόνα'

Πριν το γάμο δεν τέθηκε ποτέ θέμα για τον πρώτο γάμο που είχε (και είχε τελειώσει) ή για το χρώμα του δέρματος της. Μετά το γάμο “ήταν κάτι που σκεφτόμουν, γιατί με έκαναν να το σκεφτώ”. Διαβεβαίωσε ότι οι φωτογραφίες που την απεικονίζουν να τελεί τα καθήκοντα της ως Δούκισσα “δεν ανταποκρίνονταν στο πώς αισθανόμουν πραγματικά. Δεν θα μπορούσα να νιώθω πιο μόνη”. Τα βιτριολικά σχόλια των trolls και των βρετανικών tabloids εναντίον της ήταν διαρκή “αλλά και αναπόφευκτα” όπως είπε.

Παρ' όλα αυτά, η κατάσταση έφτασε στο σημείο να αποκτήσει αυτοκτονικές τάσεις. "Χρειάζεται μεγάλη δύναμη να παραδεχθείς πως χρειάζεσαι βοήθεια και ακόμα μεγαλύτερη να το πεις σε άλλους. Ένιωθα ντροπή, πως όφειλα να είμαι πιο δυνατή από ό,τι ήμουν. Δεν ήθελα να προσθέσω και άλλο βάρος στις πλάτες του συζύγου μου".

Ο Χάρι παραδέχθηκε ότι βρέθηκε και εκείνος σε σκοτεινό σημείο, όπως και ότι δεν πήγε στην οικογένεια του για να ενημερώσει για τη μάχη που έδινε η σύζυγος του "γιατί υποθέτω πως ντρεπόμουν να το παραδεχθώ σε εκείνους".

Η Μέγκαν ενημέρωσε το Παλάτι πως χρειάζεται βοήθεια. Την απέτρεψαν από το να την αναζητήσει, καθώς όπως της είπαν θα ήταν κακό για την εικόνα της βασιλικής οικογένειας. Είχε πάει και στους υπεύθυνους ανθρώπινου προσωπικού του Μπάκινγκχαμ“αλλά μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι, για να με προστατέψουν, γιατί δεν ήμουν έμμισθη υπάλληλος του θεσμού”. Η τρίτη προσπάθεια για να σωθεί αφορούσε άνθρωπο φίλα προσκείμενο στην Πριγκίπισσα Νταϊάνα.

“Έφτασα στο σημείο να μη βλέπω λύση στο πρόβλημα. Αισθάνθηκα ότι δεν ήθελα να ζω άλλο”, κάτι που τελικά, είπε στον Χάρι. “Δεν ήθελα να παραδεχθώ σε εκείνον τι περνούσα, γιατί ξέρω πόση απώλεια έχει υποφέρει”. Ξεκαθάρισε ότι αυτή η πάλη ήταν η αφορμή για να εγκαταλείψει το ζευγάρι τα βασιλικά του καθήκοντα και πως δεν φοβάται να πει όσα έζησε “γιατί δεν θέλω να ζήσω τη ζωή μου με φόβο. Αν αυτό έχει ως συνέπεια να χάσουμε πράγματα, έχω να πω ότι ήδη έχουμε χάσει πάρα πολλά. Έχασα τον πατέρα μου, το μωρό μου και παρά λίγο να χάσω και τον άνδρα μου. Έχασα την ταυτότητα μου, αλλά είμαι ακόμα όρθια”.

✎ Το Παλάτι φοβάται τα tabloids και θυσίασε τη Μέγκαν 

Πριν ένα χρόνο έγινε αυτό που πέρασε στην ιστορία ως 'Megixt'. Εκ του Μeghan και του exit, με τα βρετανικά tabloids να τη χαρακτηρίζουν ως υπεύθυνη της εξόδου του ζευγαριού από το Παλάτι και τη Μεγάλη Βρετανία. “Είχα πάει παντού, όπου μπορούσα να ζητήσω βοήθεια. Και οι δυο μας είχαμε εξαντλήσει τις επιλογές” είπε ο Χάρι, πριν εξηγήσει πως βλέποντας τι περνούσε η σύζυγος του, θυμήθηκε τι είχε συμβεί στη μητέρα του. “Η μεγαλύτερη ανησυχία μου ήταν να επαναληφθεί η ιστορία. Ήταν αυτό που έβλεπα να γίνεται, αν όχι πιο επικίνδυνο γιατί είχε προστεθεί το θέμα της φυλής και τα social media”.

Διέψευσε πως αιφνιδίασε τη Βασίλισσα με την είδηση της εξόδου, εξηγώντας πως είχαν προηγηθεί ουκ ολίγες συζητήσεις. Σέβομαι πολύ τη γιαγιά μου, για να της το κάνω αυτό. Είχα τρεις συζητήσεις μαζί της και δυο με τον πατέρα μου. Η έξοδος ήταν συνέπεια της έλλειψης συμπαράστασης από το θεσμό και της συμπεριφοράς των ανθρώπων, ειδικά από το πώς τη διαχειρίζονταν τα μέσα. Είχαν πολλές ευκαιρίες να τοποθετηθούν και να υπερασπιστούν τη Μέγκαν”.

Η κορυφαία ήταν όταν 70 γυναίκες/μέλη του Κοινοβουλίου ενώθηκαν για να επισημάνουν την αποικιακή χροιά που είχαν τα άρθρα και οι τίτλοι που αφορούσαν τη Μέγκαν. “Ούτε τότε έκανε κάτι κάποιο μέλος της οικογένειας μου και αυτό ήταν κάτι που με πλήγωσε”. Ο λόγος που δεν έκανε κανείς το παραμικρό είναι “γιατί η οικογένεια μου φοβάται πολύ το ενδεχόμενο να στραφούν εναντίον της τα tabloids”.

✎ Το Παλάτι δεν ήθελε καν την παραδοσιακή, οικογενειακή φωτογραφία με τον Άρτσι

Μεταξύ αυτών που έζησε στο Μπάκινγκχαμ η Μέγκαν και την αιφνιδίασαν ήταν η ενημέρωση που είχε λάβει, πριν καν γεννήσει το πρώτο παιδί του ζεύγους (Άρτσι), σύμφωνα με την οποία το αγόρι δεν θα γινόταν πρίγκιπας και δεν θα λάμβανε ασφάλεια από το Παλάτι -σε ό,τι αφορά και τα δημοσιεύματα που θα τον αφορούσαν. Κάτι που δεν ήταν σύμφωνο με το Πρωτόκολλο. “Ξέρω πολύ καλά τι παίρνεις μαζί με έναν τίτλο, τα καλά και τα κακά. Η εμπειρία μου αφορούσε πολύ πόνο που δεν θα ευχόμουν να ζήσει το παιδί μου. Ο τίτλος όμως, ήταν πατρογονικό του δικαίωμα. Μετά θα μπορούσε να πάρει ο ίδιος την απόφαση για το τι ήθελε και τι όχι”.  Ο Άρτσι είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της βασιλικής οικογένειας που είναι Αμερικανός και Βρετανός και μιγάς.

Αυτή η φωτογραφία δεν θα 'έβγαινε' ποτέ, αν δεν μεσολαβούσε παρέμβαση της Μαρκλ. "Δεν μας ζητήθηκε να κάνουμε τη λήψη, που ήταν στο ευρύτερο πλαίσιο της μη αναγνώρισης των δικαιωμάτων του παιδιού μας. Σκέφτηκα 'μπορείτε να πείτε την αλήθεια; Να πείτε στον κόσμο ότι δεν του δίνετε τον τίτλο ή πως δεν εγγυάστε την ασφάλεια του; Ότι δεν είναι μέλος της παράδοσης;'. Αλλά δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό".

Επισήμανε πως στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης της, η κύρια συζήτηση που γινόταν και αφορούσε το παιδί της ήταν για το χρώμα του δέρματος του, με το Παλάτι να εκφράσει τις ανησυχίες του για το ποιο θα ήταν, τελικά. Η Μέγκαν αρνήθηκε να αποκαλύψει ποιος εξέφρασε αυτήν την ανησυχία “γιατί θα είναι πολύ επιζήμιο για όλους”. Ο Χάρι πρόσθεσε ότι οι ερωτήσεις που ετίθεντο ήταν του τύπου “πώς θα μοιάζουν τα παιδιά;” και αν θα ήταν πολύ σκούρο το δέρμα τους.

Παρεμπιπτόντως, το ζευγάρι αποκάλυψε πως περιμένουν κορίτσι.

✎ O Xάρι έχει απογοητευτεί από τον πατέρα του -που δεν του μιλάει

 

Το ζευγάρι είναι σε τακτική επαφή με τη Βασίλισσα, μέσω Zoom, καθώς όπως είπαν εκείνη ζητά να βλέπει τακτικά τον Άρτσι. Αυτός που δεν απαντά στις κλήσεις του Χάρι είναι ο Πρίγκιπας Κάρολος. “Σταμάτησε να μου μιλάει, γιατί πήρα την κατάσταση στα χέρια μου. Έκανα ό,τι χρειαζόταν η οικογένεια μου, γιατί έβλεπα πού πηγαίνει το πράγμα. Νιώθω πως με έχει απογοητεύσει πολύ, καθώς περάσαμε παρόμοιες καταστάσεις. Ξέρει τον πόνο που νιώθω. Επίσης, ο Άρτσι είναι εγγονός του. Θα τον αγαπώ για πάντα, αλλά νιώθω πολύ πόνο. Θα συνεχίσω να προσπαθώ να 'γιατρέψουμε' τη σχέση μας”. Αποκάλυψε πως ο Κάρολος του είχε ζητήσει να του δώσει εγγράφως το πλάνο του, για τη ζωή του μετά την έξοδο -με όλες τις λεπτομέρειες-, πριν γίνει η ανακοίνωση. Πρόσθεσε ότι λατρεύει απεριόριστα τον αδελφό του “γιατί έχουμε περάσει μια κόλαση μαζί, αλλά ακολουθούμε διαφορετικά μονοπάτια”.

✎ Ο Χάρι είχε 'παγιδευτεί' στο σύστημα -από το οποίο απέδρασε χάριν της Μέγκαν

Έως ότου γνωρίσει τη Μέγκαν, το Παλάτι και η ζωή του ως μέλους της βασιλικής οικογένειας ήταν ό,τι ήξερε ο Χάρι. Όπως είπε “μεγάλωσα με πολλά προνόμια. Αυτό είναι δεδομένο. Αλλά 'παγιδεύτηκα' μέσα στο σύστημα, χωρίς να ξέρω ότι είμαι παγιδευμένος -όπως όλα τα μέλη της οικογένειας μου, ήμουν σίγουρος πως δεν μπορούσα να φύγω από αυτό”. Ώσπου γνώρισε τη Μέγκαν και έθεσε άλλες προτεραιότητες. Εκείνη τόνισε ότι η έξοδος του ζευγαριού δεν ήταν πλάνο που είχε εκπονήσει η ίδια, από όταν γνώρισε τον Χάρι -όπως την κατηγορούν. “Παράτησα την καριέρα μου και τη ζωή μου, γιατί τον αγαπώ και ο στόχος μας είναι να είμαστε μαζί για πάντα”. Ο Χάρι πρόσθεσε ότι “προσπαθήσαμε να κάνουμε τα πάντα, ώστε να αλλάξει η κατάσταση που ζούσαμε στο Παλάτι. Αν ήταν πιο υποστηρικτικό προς τη Μέγκαν, δεν θα φεύγαμε”.

✎ Τα χρήματα που του άφησε η Νταϊάνα επέτρεψαν στον Χάρι να πάρει την οικογένεια του και να φύγουν από το παλάτι

Τη στιγμή που το ζευγάρι είπε το 'εγκαταλείπουμε' το 2020 σταμάτησε να λαμβάνει χρήματα από το Παλάτι. Ο Χάρι αποκάλυψε πως “καταφέραμε να κάνουμε την έξοδο, χάριν των χρημάτων που μου είχε αφήσει η μητέρα μου”. Είπε και ότι αν ζούσε η Νταϊάνα “θα ήταν πολύ εκνευρισμένη με το πώς έγιναν όλα και πολύ λυπημένη. Στο τέλος της ημέρας όμως, πιστεύω ότι θα ήθελε να είμαστε χαρούμενοι. Ένιωθα την παρουσία της σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ πώς ήταν για εκείνη να περνά όλα αυτά μόνη, για τόσα χρόνια. Εμείς είχαμε ο ένας τον άλλον και πάλι ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα”. Αμφότεροι τόνισαν ότι πια μπορούν να επιλέγουν οι ίδιοι για ό,τι τους αφορά, εξ ου και μίλησαν στην Όπρα Ουίνφρι -κάτι που θα ήταν αδύνατο, αν δν είχαν εγκαταλείψει τους τίτλους και τις υποχρεώσεις τους. "Σε αυτήν την περίπτωση θα έπρεπε να ζητήσουμε και να λάβουμε άδεια και όλα να γίνουν με τη συνεργασία συμβούλων". Τόνισαν εν τω μεταξύ, πως δεν έλαβαν σεντ για αυτήν τη συνέντευξη.

news247

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες