Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Ξανά στην φυλακή ο εγκέφαλος της απαγωγής Παναγόπουλου, Απόστολος Πετράκης! Συνελήφθη με την κατηγορία ότι παραβίασε τους περιοριστικούς όρους. Του επέβαλαν ποινή 6,5 ετών! Τι λέει ο ίδιος.


Του Άρη Σπίνου


Στη φυλακή για 6,5 ακόμα χρόνια επέστρεψε , ο Απόστολος Πετράκης.  ο οποίος εξέτισε ποινή φυλάκισης 8 ετών  για την απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου, ο οποίος συνελήφθη για παραβίαση περιοριστικών όρων της αναστολής του.

“Την Μεγάλη Πέμπτη συνελήφθην με την αιτιολογία ότι έχω παραβιάσει τους όρους ότι μετακόμισα μόνιμα στην Δράμα χωρίς να το δηλώσω”. Όπως υποστηρίζει, δεν μετακόμισε ποτέ μόνιμα στη Δράμα. “Πάντα στο Ρέθυμνο ήταν το σπίτι μου. Ταξίδευα στη Δράμα για επαγγελματικούς λόγους είναι γνωστό παντού ότι είχα ενασχόληση με την Δόξα Δράμας δεν έχω κρύψει κάτι.”

“Τον Οκτώβριο ήρθα σε επαφή με κρούσματα κορωνοϊού. Μόνος μου θεώρησα πως πρέπει να ενημερώσω. Ενημέρωσα την αστυνομία στο Ρέθυμνο και μου είπαν να δώσω το παρών στην Δράμα, έτσι και έπραξα. Αργότερα νόσησα και εγώ με κορωνοϊό και όταν τέλειωσε η καραντίνα επέστρεψα στο Ρέθυμνο και προσκόμισα τα στοιχεία ότι κόλλησα.

Από εκεί και πέρα δεν έχω παραβιάσει κανένα όρο. Δεν είχα απαγόρευση να κυκλοφορώ στην ελληνική επικράτεια, μόνο η έξοδος από την χώρα δεν επιτρεπόταν.”

Όσον αφορά τα χρόνια φυλάκισής του, ο Απόστολος Πετράκης δήλωσε: “Εξέτισα περισσότερη φυλακή από ότι προβλεπόταν βάση της απόφασης της δικαιοσύνης.

Η πρωτόδικη καταδίκη μου ήταν στα 25 έτη και στο Εφετείο κατέβηκε στα 20. Δυστυχώς όμως καθυστέρησε να τελειώσει και ήδη είχα μείνει ενάμιση χρόνο παραπάνω. Δεν βγήκα χαριστικά με καμία διάταξη Παρασκευόπουλου. Δεν μου χάρισε κανείς τίποτα.”

Θέλω να θυμίσω πως εγώ παρουσιάστηκα μόνος μου στην δικαιοσύνη με σίγουρη καταδίκη στο δικαστήριο, και είπα είναι δίκαιο να μπω στην φυλακή, είναι δίκαιο τιμωρηθώ για αυτό.

Έκατσα 8 χρόνια στη φυλακή και δεν τιμωρήθηκα ποτέ πειθαρχικά. Πήρα 20 άδειες και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ζούσα ελεύθερος στην αγροτική φυλακή Χανίων. Δεν παραβίασα τίποτα. Στα 4 χρόνια της αποφυλάκισής μου κοντά ήμουν τύπος και υπογραμμός, εντάχθηκα στην κοινωνία απόλυτα, έδειξα ότι είμαι υπεύθυνος πολίτης, έκανα και το εμβόλιο για να συμμορφώνομαι με τους κανόνες της κοινωνίας, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό. Αποφασίστηκε να πάω ακόμη 6μιση χρόνια φυλακή!”

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες