Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Φρίκη στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης...


Καταγγελίες ότι καθηγητής αποπλανούσε ανήλικες μαθήτριες... 



Τέσσερις κοπέλες από 13-15 ετών κατήγγειλαν καθηγητή πιάνου στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης ότι τις αποπλανούσε και σύναπτε ερωτικές σχέσεις μαζί τους επί 12 χρόνια. Μάλιστα η μια από τις κοπέλες που... αποπλανήθηκε από τον συγκεκριμένο είναι ακόμα ανήλικη.

«Μολονότι τέθηκε υπόψη της διοίκησης του Ωδείου η υπόθεση από τον Μάρτιο, υπάρχει μια διαδικασία έρευνας – διερεύνησης πολύ adhoc. Όχι ΕΔΕ ή πειθαρχική διαδικασία. Επιδιώκουν να λήξει η σύμβασή του και να γίνει η επαναπρόσληψή του» εκτίμησε στο MEGA ο δικηγόρος ενός των θυμάτων, Κωνσταντίνος Μορτόπουλος. O καθηγητής διδάσκει ακόμα στο ωδείο.

Η μία από τις καταγγέλλουσες περιγράφει όσα βίωσε και με δυσκολία συγκρατεί τα δάκρυά της.

«Ήμουν 15 όταν συνέβη το περιστατικό κατά τη διάρκεια της φοίτησης μου στο κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης. Με φλέρταρε έντονα, έψαχνε τρόπους να είναι γύρω μου, να με πολιορκεί. Κατάφερε να συνάψει σχέση μαζί μου. Όλο αυτό διήρκησε ένα χρόνο. Και έληξε η σχέση γιατί μου ζητούσε επίμονα να ολοκληρώσουμε τις σχέσεις μας. Εγώ δεν ενέδωσα ποτέ ούτε υπέκυψα σε ερωτικές απαιτήσεις. Έκανα πέντε χρόνια ψυχοθεραπείας και με αφορμή το κίνημα #metoo βρήκα το θάρρος για να μιλήσω και να προστατέψω και τις άλλες κοπέλες» τονίζει.

Σύμφωνα με την καταγγέλουσα όταν πρότεινε στον καθηγητή να χωρίσουν, εκείνος την έβρισε και της δημιούργησε πολύ μεγάλη ένταση. Στη συνέχεια η κοπέλα αναγκάστηκε να σταματήσει τα μαθήματα στο ωδείο...

newsbeast.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες