Εντείνονται καθημερινά τα μέτρα ασφαλείας στο λιμάνι της Πάτρας ώστε να μειωθεί η εισροή λαθρομεταναστών στο λιμάνι που καταφθάνουν στην πόλη με μόνο στόχο τη διαφυγή στην Ιταλία.
Όπως σημείωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Κώστας Πλατυκώστας «η λαθραία εισαγωγή και διακίνηση μεταναστών είναι θέμα Ευρωπαϊκό και έπειτα Εθνικό και τοπικό. Ο διακριτός ρόλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ είναι η συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα κυρίως, και την Αστυνομία σε ένα προσδιορισμένο σχέδιο δημιουργίας συνθηκών ασφαλείας για το λιμάνι. Βέβαια και η συνεργασία με όλους τους φορείς της Πόλης και της Περιφέρειας. Βασικά όμως με τους φορείς και τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το λιμάνι π.χ. Ναυτιλιακές Εταιρείες, Ναυτιλιακοί Πράκτορες κ.λ.π..».
Στις 17 Δεκεμβρίου, μία μέρα μετά τα βίαια επεισόδια στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση υπό τον γενικό γραμματέα Ασφάλειας – Ναυσιπλοΐας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη Αθανάσιο Χριστόπουλο, με τις ηγεσίες του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, του Λιμενικού Σώματος και της Αστυνομίας.
«Η συνεργασία και ο συντονισμός των τριών μερών είναι η βάση για ένα επιτυχημένο σχέδιο αντιμετώπισης των λαθρομεταναστών στην Πάτρα» σχολίασε ο κ. Πλατυκώστας και πρόσθεσε: «Η ανθρώπινη διάσταση του κοινωνικού φαινομένου της λαθρομετανάστευσης εκτιμάται θετικά στον σχεδιασμό».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΛΠΑ Γιώργος Ζεππάτος σημείωσε πως από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του νέου Δ.Σ. υπάρχουν στόχοι – γενικές αρχές πάνω στους οποίους εργάζονται, όπως είναι «η δημιουργία ενός σύγχρονου και λειτουργικού λιμανιού, η μεταφορά στο νέο λιμάνι, η βελτίωση των εσόδων με παράλληλη εξοικονόμηση δαπανών και η συμβολή στην ασφάλεια του λιμανιού και της πόλης».
Ενέργειες Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ
- Διαμόρφωση και λειτουργία κρατητηρίων για ανθρώπινες συνθήκες προσωρινής κράτησης λαθρομεταναστών.
- Καθημερινός έλεγχος σε συνεργασία με το Λ.Σ. και το Κ.Ε.Α. της περίφραξης του λιμένα και άμεση αποκατάστασή του.
- Υπηρεσίες φύλαξης με εταιρεία security και επέκταση των υπηρεσιών άμεσα με περισσότερα άτομα για περιπολία.
- Αγορά 2-3 οχημάτων (τζίπ) ασφάλειας για χρήση από Λ.Σ., Αστυνομία και εταιρεία security σε 24ώρη βάση.
- Παραχώρηση 5 δικύκλων στα ΚΕΑ και το Λιμενικό Σώμα για μετακίνηση εντός Λιμένα
- Άμεση ανάθεση υπηρεσιών περιπολίας και ελέγχου λιμενικών χώρων με βιοανιχνευτές Κ9.
- Επίσπευση διαδικασίας προμήθειας οχήματος ελέγχου (scanner X-RAY) οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων.
- Υλοποίηση μελέτης ΑΛΕ/ ΣΑΛΕ για εφαρμογή κώδικα ασφάλειας ISPS στο Βόρειο και Νότιο Λιμένα ώστε να καταστεί το Νότιο Λιμάνι πρότυπο σε συνθήκες ασφάλειας και αποτελεσματικότητας των χώρων.
- Αναβάθμιση της φύλαξης της προβλήτας 18 με security (2 άτομα σε 24ωρη βάση) με κάλυψη του κόστους από τους χρήστες.
- Διαρκές αίτημα ενίσχυσης του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών (ΚΕΑ) ζητήθηκε από τον Γ.Γ. Ασφάλειας-Ναυσιπλοΐας ήδη (από 22/12/2010 ενισχύθηκαν με 10 άτομα).
- Έναρξη υπηρεσιών φύλαξης με security στην ΜΑΡΙΝΑ (από 27/12/2010)
Ας τα βλεπουν λοιπον οι προηγουμενοι που διοικουσαν το λιμανι που παρα τις επιμονες εισηγησεις των τοτε υπηρεσιακων παραγοντων......"αγρον ηγοραζαν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου