Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Προϊόν εκβιασμού η κυβέρνηση Παπαδήμου...



Γιατί το αμόλησε ξαφνικά αυτό ο Πάκης ? Βοηθάει ή δημιουργεί προβλήματα στον αρχηγό του?
Είπε το πρωί στη ΝΕΤ, πως : Οι Βρυξέλλες επέβαλλαν εκβιαστικά τη κυβέρνηση Παπαδήμου .
Πως... λοιπόν ο πρόεδρός του, Αντώνης Σαμαράς , το παλικάρι, ο λεβέντης , ο καραμπουζουκλής δέχτηκε να μετάσχει σε μια κυβέρνηση που ήταν προϊόν ωμού εκβιασμού?
Κατά τον Παυλόπουλο, τα πράγματα θα 'ταν πολύ καλύτερα αν κάναμε εκλογές στις 4 Δεκεμβρίου.
"Αλλά δεν μας άφησαν ", είπε.
Κι όχι μόνο δεν μας άφησαν, μας φόρεσαν εκβιαστικά καπέλο τον Παπαδήμο... 


nonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες