Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Aχαικα μετεκλογικα παραπολιτικα

  • Χαμος στη ΝΔ μετα τις εκλογες...κατι το χαμηλο ποσοστο....κατι η δυσαρεσκεια αρκετων υποψηφιων απο το αποτελεσμα...φερει καποιους υποηφιους να δηλωνουν οτι δεν θα μπει το ονομα τους στη λιστα..προτεινοντας μαλιστα αυτη να συμπληρωθει με κομματικους τοπικους θεσμικους παραγοντες που πηραν θεση υπερ συγκεκριμενου υποψηφιου!!!!!
  • υποηφιος βουλευτης μλιστα διακηρυσσει οτι συντομα θα εχει μαζεψει αρκετα στοιχεια που θα αποδεικνυουν οτι συνηυποψηφιοι του χαλασαν πολλα λεφτα!!!!και μαλιστα λεφτα που δεν φαινεται οτι ειχαν!!!!!!
  • ποιος παραγοντας μεγαλου κομματος διερευσε στο τυπο οτι δεχτηκε επιθεση απο μελη της Χρυσης Αυγης...ενω καποια φραστικη εμμεση επιθεση που δεχτηκε προηρχετο απο τον δικο του πολιτικο χωρο;
  • σε καποια στελεχη του ΣΥΡΙΖΑ εγιναν συστασεις απο παλια στελεχη να χαμηλωσουν τους τονους γιατι κανουν ζημια
  • Παρασκευη πρωι αναψαν τα αιματα στη τοπικη ΔΗΜΑΡ οταν οργιαζαν οι φημες οτι ο Κουβελης μπαινει στη κυβερνηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες