konmesazos.blogspot.gr
Στην παλιά Βοστίτσα η συγκοινωνία με την Αθήνα γινόταν ατμοπλοϊκώς.Το 1866 λειτουργούσε η εταιρεία "Ελληνική Ακτοπλοϊκή".Τα πλοία ήταν ατμοκίνητα και διέπλεεαν τον Κορινθιακό δύο φορές την εβδομάδα.Έτσι εξασφαλιζόταν η συγκοινωνία με τη Ναύπακτο,το Γαλαξίδι και την Κόρινθο.Το ατμόπλοιο ''Καρτερία" άρχισε τα πρώτα ταξίδια.
Οι
πολίτες ήταν δυσαρεστημένοι για τα λίγα δρομολόγια που τους έβλαπταν
οικονομικά. Παρακάλεσαν την εταιρεία να ακούσει τα αιτήματά τους για
περισσότερα δρομολόγια και καλύτερη συμπεριφορά των πλοιάρχων!
Οι πρώτες ατμομηχανές των ελληνικών σιδηροδρόμων
Αργότερα
η συγκοινωνία έγινε με τρένα.Το 1888 χτίστηκε το κτίριο του
σιδηροδρομικού σταθμού και στις 10 Δεκεμβρίου 1887 για πρώτη φορά έφτασε
το τρένο από την Πάτρα.Όλος ο κόσμος ήταν συγκεντρωμένος στο σταθμό και
η συγκίνηση ήταν μεγάλη.
Το κτίριο του σιδηροδρομικού σταθμού Αιγίου-133 ετών!!- εγκαταλειμμένο..
Η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα-Αίγιο-Διακοπτό είχε ολοκληρωθεί νωρίτερα και μετά,την επόμενη χρονιά, ήρθε το τρένο από την Αθήνα.
Ατμομηχανή του οδοντωτού το 19ο αιώνα
Πετρελαιομηχανή του οδοντωτού τον 20ο αιώνα
Ο σημερινός σύγχρονος συρμός του οδοντωτού στη γέφυρα της Ζαχλωρούς
Επίσης ο οδοντωτός σιδηρόδρομος - ΚΛΙΚ (1889-1896), έργο του 19ου αιώνα,ένωσε τις επαρχίες Αιγιαλείας - Καλαβρύτων.
Τα πρώτα αυτοκίνητα ήρθαν στο Αίγιο στις αρχές του 20ου αιώνα........
πηγή:"Παληά Βοστίτσα" Γεωργίου Θ. Παπαγεωργίου
Σωτήρης Βαγενάς
Νικολίνα Προσελέντη
Δήμητρα Τσουκαλά
Μυρτώ Σαρακατσιάνου
Ανδρέας Τριανταφυλλόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου