Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

10 αποφθέγματα της Frida Kahlo που πάντα μας εμπνέουν




Frida Kalho Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο σήμερα, από το να διαβάσετε τα λόγια μιας γυναίκας που εμπνέει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, και να αναρωτηθείτε  γιατί δεν έχετε καταφέρει πολλά περισσότερα στη ζωή σας. Η μεξικάνα ζωγράφος  Magdalena Carmen Frieda Kahlo y Calderón (1907- 1954) πιο γνωστή ως Φρίντα Κάλο ήταν μια γυναίκα, ευαίσθητη, δυναμική, με πάθος για την ζωή και αρκετά μπροστά από την εποχή της.

Ήξερε επίσης τι σημαίνει πόνος και επιβίωση. Η Φρίντα χρησιμοποίησε πορτρέτα του εαυτό της ως έναν τρόπο αντιμετώπισης των τραυμάτων της.  Στην ηλικία των έξι αρρώστησε από πολιομυελίτιδα, με αποτέλεσμα το ένα της πόδι να είναι μικρότερο από το άλλο και ημιπαράλυτο. Στα 18 της ένα τραμ συγκρούστηκε με το λεωφορείο στο οποίο επέβαινε. Υποβλήθηκε σε μεγάλο αριθμό εγχειρήσεων και έκτοτε η ζωή της σημαδεύτηκε από πόνο και θλίψη για την αδυναμία της να κάνει παιδιά.  Η θυελλώδης σχέση της με τον σπουδαίο ζωγράφο Diego Rivera, ήταν επίσης κάτι που την «σημάδεψε».
Έχει αφήσει περισσότερα από 200 έργα ζωγραφικής, ως επί το πλείστον αυτο-πορτρέτα, ωστόσο, τα λόγια και οι επιστολές της είναι τόσο εντυπωσιακά όσο τα έργα της. Διαβάστε παρακάτω μερικά λόγια που είπε αυτή η σπουδαία γυναίκα με τα έντονα φρύδια και την ιδιαίτερη ομορφιά.
Frida Kalho «Τίποτα δεν είναι απόλυτο. Όλα αλλάζουν, κινούνται,  τα πάντα περιστρέφονται, τα πάντα πετούν και φεύγουν μακριά»
«Είμαι η μούσα του εαυτού μου.  Εγώ είμαι το θέμα που γνωρίζω καλύτερα. Το θέμα που θέλω να ξέρω καλύτερα»
«Πόδια, τι τα χρειάζομαι από τη στιγμή που έχω φτερά για να πετάξω;»
«Σ ‘αγαπώ περισσότερο από το δικό μου δέρμα»
«Ο Diego ήταν πάντα: το παιδί μου, ο εραστής μου, το σύμπαν μου»
«Ζωγραφίζω αυτοπροσωπογραφίες επειδή είμαι το άτομο που γνωρίζω καλύτερα»
«Υπήρξαν δύο μεγάλα ατυχήματα στη ζωή μου. Το ένα ήταν με το το τρόλεϊ, και το άλλο ήταν ο Diego. Το δεύτερο ήταν μακράν το χειρότερο»
«Στο τέλος της ημέρας, μπορούμε να αντέξουμε πολλά περισσότερο από ό, τι νομίζουμε ότι μπορούμε»
«Μόνο ένα βουνό μπορεί να γνωρίζει τον πυρήνα ενός άλλου βουνού»
«Τραγωδία είναι το πιο γελοίο πράγμα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες