Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Κικίλιας σε απόστρατους: Θα κόψουμε μισθούς και συντάξεις





Σε ανοιχτή καταγγελία προχώρησαν μέλη Τοπικής Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού του νομού Άρτας, υποστηρίζοντας ότι ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Βασίλης Κικίλιας, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε μαζί τους, του είπε ότι η ΝΔ αν γίνει κυβέρνηση, «θα κόψει μισθούς και συντάξεις»

Τα όσα διαδραματίστηκαν στην συνάντηση, με βάσει τη δική του εκδοχή, δίνει ο πρόεδρος της Ένωσης, Σχης ΠΖ ε.α. Αλέξανδρος Παναγής. Συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα τους αναφέρουν:
«Το Σάββατο 04 Φεβρουαρίου και περί ώρα 11:00, με την ιδιότητα του προέδρου της Ε.Α.Α.Σ./Παρ. Άρτας και συνοδευόμενος από δύο συναδέλφους, συναντήθηκα, στα γραφεία της ΝΟΔΕ Άρτας, με τον εκπρόσωπο τύπου της ΝΔ, βουλευτή Βασίλη Κικίλια, που είχε επισκεφθεί την περιοχή μας, από την προηγούμενη ημέρα, προκείμενου να συζητήσουμε για τα τεράστια οικονομικά προβλήματα επιβίωσης, που αντιμετωπίζουν τόσο τα ε.ε. όσο και τα ε.α. στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, μετά τις παράνομες, αντισυνταγματικές, επώδυνες, εκ προθέσεως και δυσβάσταχτες μειώσεις που επιβλήθηκαν, στους μισθούς και τις συντάξεις, όπως καθώς και πως σκέφτεται να αντιμετωπίσει το όλο θέμα το κόμμα που εκπροσωπεί και δεν εφάρμοσε τις αποφάσεις του ΣτΕ, στην περίπτωση που μελλοντικά επανέλθει στην κυβέρνηση.
Λίγο μετά την έναρξη της συζήτησης και ενώ βρισκόμουν στο αρχικό στάδιο της ενημέρωσης με διέκοψε λέγοντάς μου: “Γιατί λες, πως οι μειώσεις, που σας έγιναν, ήταν παράνομες και αντισυνταγματικές;” Του απάντησα λέγοντας του, πως είχα μαζί μου, τις αποφάσεις του ΣτΕ και τον προέτρεψα να τις διαβάσει, τότε σηκώθηκε από την θέση του, εκνευρισμένος και πηγαινοερχόμενος πίσω από το γραφείο, ωρυόμενος άρχισε να μου λέει:
— “Μη μας ψηφίσεις, δεν την θέλουμε την ψήφο σου, δεν θέλουμε την ψήφο κανενός σας, το κατάλαβες;”
— “Τι δεν καταλαβαίνεις; Θα σας κόψουνε κι άλλο τους μισθούς και τις συντάξεις. Και εμείς το ίδιο θα κάνουμε, όταν γίνουμε κυβέρνηση, θα κόψουμε τους μισθούς και τις συντάξεις. Η Ελλάδα έχει πτωχεύσει, δεν υπάρχουν λεφτά, δεν υπάρχει τίποτε, το κατάλαβες;”
–” Τι θέλεις, τι ζητάς;”
Στο σημείο αυτό, σηκώθηκα από την καρέκλα μου και του είπα ότι, ζητάω δικαιοσύνη και ισότιμη αντιμετώπιση και για αρχή μια συγγνώμη και να απολογηθούν γι΄αυτά που εκ προθέσεως μας έκαναν. Μου απάντησε λέγοντάς μου:
. “Και ο πατέρας μου, είναι συνταξιούχος εκπαιδευτικός και του μείωσαν τη σύνταξη, σε όλους έγιναν μειώσεις. Τέλος.”
. Του απάντησα λέγοντάς του ότι, δεν τον φοβάμαι, ότι μπορώ να φωνάξω πιο δυνατά από τον ίδιο, ότι σαν άνθρωπος έχω αρχές και αξίες και ξέρω να σέβομαι τον συνομιλητή μου. Μου απάντησε ειρωνικά, λέγοντάς μου: “Καλά κάνεις.”
. Στη συνέχεια τον ρώτησα να μου πει εάν, ως Υπουργός Δημοσίας Τάξεως και προστασίας του πολίτη, που είχε διατελέσει κατά την περίοδο, Ιουνίου 2014 μέχρι τον Ιανουάριο του 2015, είχε διαβάσει και εάν γνώριζε, ως όφειλε, τις παρακάτω αποφάσεις του ΣτΕ:
>. Την 2192/14, που επέβαλε στην τότε συγκυβέρνηση να επαναφέρει τους μισθούς και τις συντάξεις στα επίπεδα του Ιουλίου 2012.
>. Την 1128/14, που ακύρωνε και αναγνώρισε, ως αντισυνταγματικό τον ν.4307/14, με τον οποίο, η τότε συγκυβέρνηση,αντί να εφαρμόσει την 2192/14, απόφαση του ΣτΕ, προέβη στη θέσπισή του, με τον οποίο ρυθμιζόταν η καταβολή του 50%, των παρανόμως παρακρατηθέντων ποσών σε 36 μηνιαίες δόσεις.
Στο παραπάνω ερώτημα δεν έλαβα καμιά απάντηση και στη συνέχεια,στράφηκε σε ένα από τα μέλη που με συνόδευαν και αφού άκουσε την ερώτησή του, που αφορούσε τις συντάξεις χηρείας, απάντησε ότι υπάρχει πρόβλημα.
Στην συνέχεια, με το πρόσχημα της έλλειψης χρόνου, δεν μου επέτρεψε να ολοκληρώσω, αυτά που ήθελα να πω και αποχώρησα.
Για δεοντολογικούς λόγους δεν αναφέρω τις απρεπείς εκφράσεις που χρησιμοποίησε.
Στην συνάντηση εκτός από τους συναδέλφους ήταν παρόντες και άλλα άτομα».aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες