Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

«Ξόδεψαν πολλά λεφτά για χάρη μου- Έχω δει επιχειρηματία να βάζει φωτιά στο αμάξι του για μένα!» (φωτο)

«Ξόδεψαν πολλά λεφτά για χάρη μου- Έχω δει επιχειρηματία να βάζει φωτιά στο αμάξι του για μένα!» (φωτο)

Άφησε εποχή στις μεγάλες πίστες! Οι τεράστιες αφίσες της άρχιζαν από την Ομόνοια και τελείωναν στο τέλος της παραλιακής στη Γλυφάδα. Όμορφη, σέξι και περιζήτητη, η
τραγουδίστρια Χριστίνα Δελλή γέμιζε τα μεγαλύτερα κέντρα διασκέδασης, με τους θαυμαστές της να ξοδεύουν εκατομμύρια στα πόδια της όπως εκμυστηρεύτεται στην εφημερίδα Espressο.
«Στα 16 μου πήγα, συνοδεία της μαμάς μου, στην οντισιόν του Βασίλη Βασιλειάδη στο κέντρο διασκέδασης Β.Β. στην εθνική οδό. Μόλις με άκουσε, ενθουσιάστηκε: «Εσύ έχεις ταλέντο και θα γίνεις μεγάλη φίρμα» είπε και με πήρε στη δουλειά! Πρώτο όνομα ήταν η Λίτσα Διαμάντη. Την επόμενη χρονιά μου έκανε πρόταση ένα μαγαζί στην Πλάκα. Είπα «ναι» και πήρα την ορχήστρα του Βασιλειάδη και πήγα!»
«Κλέψατε» τους μουσικούς; «Ναι! Είχα ήδη κάνει ντόρο κι εκείνοι με ακολούθησαν. Ανάμεσα στους μουσικούς ήταν ο καλύτερος μπουζουξής της Ελλάδας, ο γνωστός και ως χρυσοδάκτυλος Γιώργος Παρασκευάς, και κατόπιν σύζυγος μου. Παντρεύτηκα στα 17 μου, ακολουθώντας την πορεία της μητέρας μου! Μείναμε παντρεμένοι τρία χρόνια. Αποκτήσαμε μια κόρη, την Αναστασία, από την οποία σήμερα έχω δυο εγγονάκια, τον Μάριο και τον Χρήστο, αλλά, δυστυχώς, ο Γιώργος «έφυγε» νωρίς.»

Τι ήταν αυτό που κέρδισε τον κόσμο; «Η αφέλεια μου; Η φωνή; Τα τραγούδια; Όλα μαζί; Εγώ φλέρταρα έντονα με το κοινό, γι’ αυτό και ισχυροί άντρες με θαύμασαν, με αποθέωσαν και ξόδεψαν πολλά λεφτά για χάρη μου. Μιλάμε για εκατομμύρια. Προσωπικά δώρα δεν δεχόμουν, αλλά στην πίστα ήθελα οι άντρες να κάνουν ζημιές!»
Υπήρξαν ακραίες εκδηλώσεις θαυμασμού; «Έχω δει επιχειρηματία να βάζει φωτιά στο αμάξι του για μένα! Μπορεί να βγήκα γρήγορα εκτός δουλειάς, λόγω κρίσης, αλλά είμαι χορτασμένη από φώτα, συνεντεύξεις, χλιδάτη ζωή, επιτυχία, 17 δισκογραφικές δουλειές και μαγαζιά που γέμιζα ασφυκτικά. Κι έναν Νότη Σφακιανάκη στο στούντιο ηχογράφησης να κάνει δεύτερη φωνή στα τραγούδια μου!»
Οι τεράστιες αφίσες σας που γέμιζαν την Αθήνα τι κόστος είχαν; «Γύρω στα 15.000.000 δραχμές τη φορά!»
Και η γκαρνταρόμπα σας για τη σεζόν πόσο κόστιζε;  «Τα διπλά! Το πιο ωραίο κομμάτι που φόρεσα ήταν ένα λευκό σμόκιν κοστούμι, ολοκέντητο με Swarovski, αξίας 5.000.000 δραχμών. Στην ντουλάπα μου έχω 40 κομμάτια ανεκτίμητης αξίας και επιθυμώ να τα βγάλω σε πλειστηριασμό για να δώσω όλα τα έσοδα στα αδέσποτα ζώα. Είναι το πάθος μου ο εθελοντισμός. Έχω σώσει 5.000 σκυλάκια!»pronews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες