Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Η Ελλάδα ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψει στα χέρια των Ελλήνων.

Οι διαπλεκόμενοι κλέφτες του δημοσίου κεφαλαίου ΠΡΕΠΕΙ να πάνε φυλακή.

Ο δικομματισμός ΠΡΕΠΕΙ να νικηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες