Ο γίγαντας είναι γυμνός. Την ώρα που η Ρωσία ζούσε τον εφιάλτη του τοξικού νέφους με τους δεκάδες νεκρούς, η Κρατική Τηλεόραση δεν είχε ανταποκριτή. Ο Δημήτρης Λάτσιος, που στο παρελθόν τον είχαμε ακούσει σε εξαιρετικές ανταποκρίσεις, δεν...
ανήκει πια στο δυναμικό της, αφού εργαζόταν ως συμβασιούχος.
Το ίδιο συμβαίνει και στη Νέα Υόρκη, αλλά και το Βερολίνο, καθώς οι συμβάσεις των ανταποκριτών της, Μιχάλη Γρυπιώτη και Νίκου Χειλά έχουν λήξει.
Η ΕΡΤ διατηρεί πλέον ανταποκριτές μόνο στην Ισπανία, Σερβία και Ιταλία.
Δεν είναι ντροπή; ...
Πηγή: REAL LIFE
οτιδηποτε αφορα την πολη των Πατρων , τους κατοικους της και οχι μονο...... Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιονδήποτε λόγο στείλτε e-mail στο mitsosoflou@gmail.com
Σάββατο 14 Αυγούστου 2010
Στον κόσμο της...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου