Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ!...


ο Γιώργος Βουλγαράκης δέχεται πιέσεις για να θέσει υποψηφιότητα ως ανεξάρτητος για το Δήμο της Αθήνας! στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και του ΛΑ.Ο.Σ. τον... έχουν προσεγγίσει και προσπαθούν να τον πείσουν να κατέβει στο Δήμο της Αθήνας. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι θα πάρει ένα ποσοστό που ίσως ξεπεράσει το 10%. Σε αυτή την περίπτωση ο Κακλαμάνης θα έρθει δεύτερος και η Φώφη Γεννηματά πρώτη στον πρώτο γύρο!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μη τολμίσει ο κλέφτης να κατέβει γιατί το γιαούρτι θα πάει σύννεφο.

απο 11-01-09

Συνεργάτες