Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Πάνω από 8.700 ευρώ ο μισθός των βουλευτών



 
Πάνω από 8.700 ευρώ ο μισθός των βουλευτών

Πολύ άβολα φαίνεται ότι αισθάνθηκαν αρκετές πτέρυγες της Βουλής, με την αναφορά του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Η. Κασιδιάρη για τον απαράδεκτα υψηλό βουλευτικό μισθό ο οποίος θα θιχτεί ελάχιστα με τα νέα μέτρα.
Συνολικά το ποσό που παίρνουν οι βουλευτές ξεπερνά τις 8.700 ευρώ!!!

Για του λόγου το αληθές η Χρυσή Αυγή έδωσε στην δημοσιότητα ένα εκκαθαριστικό βουλευτικής αποζημίωσης. Στο τελικό ποσό προσθέστε 20% (η νόμιμη εισφορά στο κόμμα) και μερικές συνεδριάσεις επιτροπών (150 ευρώ έκαστη).

Τα συμπεράσματά δικά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες