Πολύ
άβολα φαίνεται ότι αισθάνθηκαν αρκετές πτέρυγες της Βουλής, με την
αναφορά του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Η. Κασιδιάρη για τον απαράδεκτα
υψηλό βουλευτικό μισθό ο οποίος θα θιχτεί ελάχιστα με τα νέα μέτρα.
Συνολικά το ποσό που παίρνουν οι βουλευτές ξεπερνά τις 8.700 ευρώ!!!Για του λόγου το αληθές η Χρυσή Αυγή έδωσε στην δημοσιότητα ένα εκκαθαριστικό βουλευτικής αποζημίωσης. Στο τελικό ποσό προσθέστε 20% (η νόμιμη εισφορά στο κόμμα) και μερικές συνεδριάσεις επιτροπών (150 ευρώ έκαστη).
Τα συμπεράσματά δικά σας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου