Καλύτερα πηγαίνει ο
Σταμάτης Μαλέλης μετά το οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου που υπέστη σήμερα και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «
Ερυθρός Σταυρός». Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών του είναι ότι ξεπέρασε τον...
κίνδυνο που σήμερα το μεσημέρι χτύπησε κόκκινο λόγω της κατάστασής του...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου