Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Η LADY GAGA - ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ - Η ΚΑΡΥΔΑ & ΤΑ ΣΠΥΡΙΑ ΣΤΟΝ...



Βόλτες στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου της έκανε η Lady Gaga και επειδή αισθανόταν άνετα είπε να εμφανιστεί με το εσώρουχο.  

Χαμογελαστή και topless, χαιρέτησε τους θαυμαστές της που είχαν συγκεντρωθεί κάτω από το μπαλκόνι της. Λίγο αργότερα βγήκε στην παραλία του Ρίο Ντε Τζανέιρο για να απολαύσει τον ήλιο και τη θάλασσα.gossiptv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες