Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

O KAΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΣ ΣΑΚΚΑΣ ''ΧΤΥΠΗΣΕ'' ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ...

...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ...
Μετά τον Χριστόδουλο Ξηρό, την εμφάνισή του σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου έκανε ο επίσης καταζητούμενος από τις Αρχές, Κώστας Σακκάς...
Ο κατηγορούμενος για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς» που πλέον θεωρείται φυγόδικος, αφού πριν από μερικές ημέρες παραβίασε τους περιοριστικούς όρους που του είχαν επιβληθεί και δεν παρουσιάστηκε στο Τμήμα Ασφάλειας Καμινίων μέσα από επιστολή του που είδε το φως της δημοσιότητας την Δευτέρα επιχειρεί να εξηγήσει γιατί εξαφανίστηκε χωρίς ωστόσο να το ξεκαθαρίζει, ενώ επιτίθεται και στα ΜΜΕ.

Στην επιστολή του, μεταξύ άλλων, γράφει «η γελοιότητα και η σκοπιμότητα κονταροχτυπιούνται με την κοινή λογική...», προκειμένου να δείξει πως ήταν θύμα διώξεων, σημειώνοντας στη συνέχεια: «Για την ιστορία να θυμίσω πως εγώ, είμαι αυτός που το 2010 προφυλακίστηκε για συμμετοχή σε ''άγνωστη τρομοκρατική οργάνωση''. Είμαι αυτός που μετά από έξι μήνες προφυλακίστηκα εκ νέου για συμμετοχή στη ΣΠΦ, παρ' όλο που από την πρώτη στιγμή της σύλληψής μου έχω αρνηθεί τόσο εγώ όσο και η ίδια η οργάνωση ότι είμαι μέλος της. Είμαι αυτός που όταν έληξε η δεκαοκτάμηνη προφυλάκισή μου και έπρεπε να αφεθώ ελεύθερος, προφυλακίστηκα εκ νέου για τις ενέργειες της ίδιας οργάνωσης(!)».

«Ειμαι αυτός που όταν έληξε και η δεύτερη δωδεκάμηνη προφυλάκιση, παρέτειναν την κράτησή μου κατά έξι μήνες ακόμα εντελώς παράτυπα. Είμαι αυτός που έκανε 38 μέρες απεργία πείνας για να αποφυλακιστώ με απόφαση του δεύτερου συμβουλίου μετά από ανακοίνωση στους αρμόδιους ότι σκόπευα να προχωρήσω σε απεργία δίψας σε περίπτωση που θα μου απέρριπταν για δεύτερη φορά το αίτημα», προσθέτει. (Δείτε εδώ ολόκληρη την επιστολή Σακκά)

Να σημειωθεί πως βάσει των ορών αποφυλάκισής του θα έπρεπε να δώσει το «παρών» στο Αστυνομικό Τμήμα έως τα μεσάνυχτα της Δευτέρας,  10 Φεβρουαρίου, κάτι που δεν έγινε. Σύμφωνα με την αστυνομία ο κ. Σακκάς αναζητείται από τις 12 τα μεσάνυχτα της 10ης Φεβρουαρίου.

Ο Κώστας Σακκάς είχε απολογηθεί τον Ιανουάριο ενώπιον του ανακριτή, καθώς σύμφωνα με την κατηγορία είχαν ταυτοποιηθεί αποτυπώματά στη γιάφκα της οργάνωσης «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς», στο Χαλάνδρι.

Στον κατηγορούμενο επιβλήθηκε χρηματική εγγύηση 5.000 ευρώ και οι περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης εξόδου από την Αττική και τη χώρα, εμφάνισης κάθε Δευτέρα σε αστυνομικό τμήμα υποχρεωτικής διαμονής στην οικία που έχει δηλώσει ως κατοικία του.

Επίσης του είχαν επιβληθεί, απαγόρευση οποιασδήποτε επαφής και επικοινωνίας με συγκατηγορουμένους του στην υπόθεση της οργάνωσης «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς» και αφαίρεσης διαβατηρίου και αστυνομικής ταυτότητας.

Ο Κώστας Σακκάς έχει αρνηθεί ότι συμμετείχε με οποιονδήποτε τρόπο στην τρομοκρατική οργάνωση, ενώ αναφορικά με τα δαχτυλικά αποτυπώματα που εντοπίστηκαν σε δύο σακούλες πολυκαταστήματος, φέρεται να υποστηρίζει ότι αυτά εντοπίστηκαν σε κινητά αντικείμενα χωρίς αυτόνομο ποινικό ενδιαφέρον.

Όσον αφορά στους συγκατηγορούμενους του που έχουν αναλάβει την ευθύνη για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση, έχει δηλώσει ότι διατηρούσε μόνο φιλικές και κοινωνικές σχέσεις.
Πηγή : protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες