βρέθηκε ποτέ και θεωρείται νεκρός.
.e-nautilia.gr
Το
εμπορικό πλοίο καταδύσεων Sundiver Express εκτελούσε δρομολόγιο σε μια
περιοχή στ’ ανοιχτά του νησιού Catalina λίγες μέρες μετά τα Χριστούγεννα
του περασμένου έτους. Μετά από μια στάση για καταδύσεις, ο καπετάνιος
του Express, Kyaa Heller, δεν παρατήρησε ότι ο Silver-Valker δεν είχε
επιστρέψει στο σκάφος, και προχώρησε στην επόμενη θέση. Χρειάστηκε να
φθάσουν στην επόμενη στάση για να παρατηρήσει ο Heller την απουσία του
επιβάτη.Η Ακτοφυλακή πραγματοποίησε έρευνα και υπέβαλε μήνυση ζητώντας την ανάκληση της άδειας του Heller για έξι καταγγελλόμενα αδικήματα, μεταξύ των οποίων και πέντε κατηγορίες για ανάρμοστη συμπεριφορά που σχετίζονται με τη λειτουργία ενός εμπορικού πλοίου.
Ο Heller διατάχθηκε να παραδώσει οικειοθελώς την άδεια άσκησης του ναυτικού επαγγέλματος της στο Λιμενικό Σώμα, στις 6 Ιουνίου, και απαγορεύεται πλέον να εργαστεί ως πλοίαρχος εμπορικού πλοίου.
“Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την αναχώρηση από μια περιοχή κατάδυσης χωρίς να επιβεβαιωθεί ότι όλοι οι επιβάτες βρίσκονται επί του πλοίου και να μετρηθούν”, δήλωσε ο υπολοχαγός Nathan Menefee, ανώτερος ανακριτής, του Τομέα Λος Άντζελες-Long Beach. “Οι οδηγοί επιβατηγών πλοίων πρέπει να αναλάβουν το ρόλο και την ευθύνη του πλοιάρχου σοβαρά, καθώς η ασφάλεια των επιβατών τους είναι στα χέρια τους. Η ευθύνη ενός πλοιάρχου δεν μπορεί να μεταβιβαστεί”, πρόσθεσε.
Ο τομέας κυκλοφόρησε μια ανακοίνωση νωρίτερα αυτό το χρόνο υπενθυμίζοντας στους καπετάνιους των μικρών επιβατηγών πλοίων πως δεν πρέπει να επιτρέπουν σε μη μέλη του πληρώματος (όπως τους φίλους, την οικογένεια ή τους συχνούς πελάτες) να εκτελούν ευαίσθητες λειτουργίες ασφαλείας σε αντάλλαγμα για δωρεάν ταξίδια, χαρακτηρίζοντας το μια επικίνδυνη πρακτική. “Ο πλοίαρχος πρέπει να διατηρεί έναν ακριβή κατάλογο των επιβατών… Ο κατάλογος πρέπει να επαληθεύεται με μια λεκτική και οπτική επιβεβαίωση του δύτη πριν από την αποχώρηση του πλοίου από μια περιοχή κατάδυσης. Σε τελική ανάλυση, είναι ευθύνη του πλοιάρχου για να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι επιβάτες λογαριάζονται ως ασφαλή”, έγραψε ο λοχαγός. Jennifer F. Williams, υπεύθυνος θαλάσσιων ερευνών του Τομέα LA-Long Beach.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου