Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Σοφία έχω κότερο, πάμε βόλτα;..

Άγρια κόντρα Καμμένου – Βούλτεψη, στην Βουλή…

«Κι εσείς τα παίρνατε, μαζί τα φάγατε», είπε ο Καμμένος στην Βούλτεψη, αναφερόμενος στους μισθούς που έπαιρνε, την εποχή που ήταν στον «Ελεύθερο Τύπο» και η εφημερίδα είχε ρευστό από θαλασσοδάνεια.

Η…
Βούλτεψη, εξεμάνη κι άρχισε από κάτω να εξαπολύει βρισιές, ανάμεσα στις οποίες η λέξη «απατεώνας», την οποία ο Πρόεδρος της Βουλής ζήτησε να διαγραφεί από τα πρακτικά μαζί με το «μαζί τα παίρνατε».

Η βουλευτής της ΝΔ ζήτησε τον λόγο επί προσωπικού και είπε, πως «εγώ δεν έχω κότερα ούτε αγόρασα την μερσεντές του Αμίν Νταντά».
Αυτά που γράφτηκαν ήταν ψέματα. Δεν ήταν του Αμίν Νταντά, ανταπάντησε ο Καμμένος και πρόσθεσε: «Πράγματι, είχα μεγαλύτερο κότερο, με το οποίο πήγαινα βόλτα την κυρία Βούλτεψη. Τώρα έχω μικρότερο γιατί μειώθηκαν τα εισοδήματά μου».

Η Βούλτεψη από κάτω έκανε την ανήξερη. «Εμένα πήγαινες βόλτα;».

Ο υπουργός Άμυνας επέμενε και είπε πως έχει στη διάθεσή του και φωτογραφίες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες