Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Μαρκογιαννάκης: Η ΝΔ είμαι εγώ...


...στα Χανιά ...

“Η ΝΔ στα Χανιά είμαι εγώ στα Χανιά, μακάρι να έρθει ο νους στην κεφαλή τους”…
Με τα λόγια αυτά ο...
πρώην υπουργός και βουλευτής Χανίων της ΝΔ, απευθύνθηκε στους πολιτικούς του φίλους στην Παλαιόχωρα, στη διάρκεια ομιλίας που πραγματοποίησε τη Δευτέρα το απόγευμα.

“Θα περιμένω μέχρι τέλους μήπως έρθει ο νους στην κεφαλή τους” είπε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως θα εξαντλήσει όλες τις πιθανότητες προκειμένου να αποφευχθεί η διαφαινόμενη ρήξη, αφήνοντας σαφέστατες αιχμές για την αντιμετώπιση που ο ίδιος έχει από την πλευρά του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη.



“Θα καιροφυλαχτώ, όσο κι αν η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας με θέλει στο περιθώριο. Η κοινωνία δε με βάζει“, είπε σε άλλο σημείο της ομιλίας του, υπογραμμίζοντας πως “η Νέα Δημοκρατία στα Χανιά είμαι εγώ και όλοι εσείς που με εμπιστεύεστε όλα αυτά τα χρόνια” .



Για πρώτη φορά – επί Κρητικού εδάφους – ο κ. Μαρκογιαννάκης, άφησε ορθάνοικτο και το ενδεχόμενο να κατέλθει στις επόμενες εκλογές ως Ανεξάρτητος Βουλευτής.

“Εάν υπάρξει ένα μικρό κόμμα, που να έχει εξασφαλισμένη την είσοδο του στη βουλή, υπάρχει ενδεχόμενο να είμαι υποψήφιος. Ως Ανεξάρτητος βουλευτής – συνεργαζόμενος – και αφού ο εκλογικός νόμος μου δώσει 100% πιθανότητα εκλογής, θα έρθω και θα σας το ανακοινώσω. Υπερήφανα αλλά όχι επιπόλαια θα πορευτούμε μαζί“.

Για μια ακόμη φορά πάντως ο κ. Μαρκογιαννάκης δεν παρέλειψε να εξαπολύσει επίθεση και στα τοπικά όργανα της γαλάζιας παράταξης στα Χανιά, επαναλαμβάνοντας επίσης και την πρόταση του, βάση του καταστατικού του κόμματος, για… εκλογική αναμέτρηση, προκειμένου ν’ αναδειχθούν οι τελικοί υποψήφιοι της Νέας Δημοκρατίας στα Χανιά, τονίζοντας πως δεν υπάρχει ουδεμία πιθανότητα να μην κατακτήσει την πρώτη θέση.



Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας του ο κ. Μαρκογιαννάκης ανακοίνωσε πως ο επόμενος σταθμός του θα είναι η Κίσσαμος.

πηγη eparxies.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες