Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Οδηγός ταξί εναντίον ηθοποιού για βιασμό: οι απίστευτες περιγραφές στο δικαστήριο

Ο νεαρός που πλησίασε στο έδρανο του μάρτυρα φανερά ταραγμένος καθώς αντίκρισε στο εδώλιο τον κατηγορούμενο που ακριβώς πριν από ένα χρόνο επιβιβάστηκε στο ταξί του ως πελάτης και
έμελλε να μετατραπεί -σύμφωνα με την καταγγελία του στον άνθρωπο που τεχνηέντως και ναρκώνοντας τον με ουσία που του έριξε κρυφά στον καφέ του- σε βιαστής του.
Η κατάθεση του άλλοτε κυριευμένη από θυμό για τον κατηγορούμενο που τον ανάγκασε ενώπιον των δικαστών να … απολογηθεί για τον ανδρισμό του λέγοντας είμαι «στρέιτ καθαρό αρσενικό» κι άλλοτε να ξεσπά σε κλάματα … είχε και σοκαριστικές λεπτομέρειες που αφορούσαν στην αποπλάνηση του.
Ο νεαρός ταξιτζής που μετά από παρότρυνση των αστυνομικών πήγε σε ιατροδικαστή να τον εξετάσει και διαπίστωσε ότι τον είχαν … «παραβιάσει…» κατέθεσε στο δικαστήριο αποκαλυπτικές λεπτομέρειες για τον βιασμό του. Συχνά η κατάθεση του σκόνταφτε πάνω στα ειρωνικά γελάκια του κατηγορούμενου αλλά και σε αποδοκιμασίες από το ακροατήριο όπου υπερείχαν οι συγγενείς και οι φίλοι του κατηγορούμενου οι οποίοι κάνανε λόγιο για «παράσταση» εκ μέρους του.
Σίγουρα αν το θύμα ήταν ανήλικο η δίκη αυτή θα γινόταν κεκλεισμένων των θυρών, γιατί σε αυτές τις υποθέσεις οι αποκαλύψεις μπορεί να είναι θλιβερές αλλά και γαργαλιστικές.
Τι υποστήριξε χθες το θύμα στο δικαστήριο;
Ο πελάτης από την αρχή του έκανε ερωτήσεις ερωτικής φύσεως, τις οποίες ο ίδιος επιχείρησε να σταματήσει, ωστόσο συνέχισε να ακολουθεί τις οδηγίες του κατηγορούμενου για τη διαδρομή που θα ακολουθούσαν. Όταν σταμάτησαν για φαγητό σε ένα ταχυφαγείο, ο οδηγός και μετέπειτα θύμα σκέφτηκε: «Είναι μια καλή ευκαιρία να ουρήσω και να κάτσω να φάω γιατί μετά είχα κανονίσει δουλειές. Βγήκα από την τουαλέτα και μου πρότεινε να με κεράσει κάτι, αφού θα έτρωγε ο ίδιος. Σκέφτηκα ότι καλή τη καρδία με κερνάει και εγώ δεν θα χρεώσω την αναμονή. Μου έχει ξανασυμβεί τέτοια περίπτωση».
Η επόμενη στάση ήταν σε ένα κατάστημα sex shop, για να κάνει ο ηθοποιός, τις αγορές του και να του ρίξει όπως ισχυρίζεται ο κατηγορούμενος κάποιο ναρκωτικό στον καφέ που είχε μέσα στο ταξί. Ενώ βρίσκονταν σε απομονωμένο σημείο, άρχισε ο ίδιος να μην νοιώθει καλά και ξάπλωσε ρίχνοντας πίσω το κάθισμα του οδηγού.
«Νόμιζα ότι ήμουν κουρασμένος. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα είχε ρίξει χυμούς της ζούγκλας και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο… Ξυπνώντας είχα την αίσθηση ότι έπρεπε να κάνω την ανάγκη μου. Ο κατηγορούμενος είναι ξάπλα στο δεξί μου στήθος, αισθησιακά μου τσίμπαγε τη ρώγα και είχα ξεκούμπωτο πουκάμισο και παντελόνι. Φάνηκε να το ευχαριστιέται. Του είπα ως εδώ φτάνει. Θέλω να πάω σπίτι μου. Πες μου που θέλεις να σε πάω….».
«Δεν θυμάμαι ούτε για πόση ώρα βγήκα από το ταξί ούτε τι έκανα, γιατί ήμουν υπό την επήρεια κάποιου πράγματος. Ένιωθα μούδιασμα, είχα σκοτοδίνη, και ενώ τον έβλεπα και έλεγα είναι μισοριξιά, δεν θα μου κάνει κάτι, από την άλλη δεν μπορούσα να κουνήσω τα πόδια μου. Όταν ξύπνησα και τον απώθησα, εκείνος εκνευρίστηκε. Αν δεν ήμουν σε αυτή την κατάσταση, θα του είχα σπάσει τα μούτρα. Είμαι straight, καθαρό αρσενικό».Άργησε να καταλάβει τι είχε συμβεί γιατί ήταν υπό την επήρεια ουσιών … και ο κατηγορούμενος λιποθύμησε ενώ έπινε κάτι από ένα μπουκάλι και έτσι κατέληξαν στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.
«Νόμιζα ότι θα έπεφτα θύμα ληστείας. Σκόπευα να τον καταγγείλω για απόπειρα ληστείας, αυτό νόμιζα ότι συνέβη μέχρι που πήγα στον ιατροδικαστή. Μετά ήθελα να με κλειδώσουν σε ένα κελί με εκείνον και να τον φάω ζωντανό».
Απομένει η απολογία του κατηγορούμενου όπου οι δικαστές θα ακούσουν και την δική του εκδοχή …dikastiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες