Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

«Το 'αγάπη μου, έκλεισα τις τράπεζες' δεν ειπώθηκε ποτέ...

Καλεσμένοι στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου «Ενώπιος Ενωπίω», ήταν το βράδυ της Δευτέρας ο γραμματέας του ΜέΡΑ25, Γιάνης Βαρουφάκης και η σύζυγός του, Δανάη Στράτου.

Ο...
Γιάνης Βαρουφάκης έδωσε τη δική του εκδοχή για την περιβόητη φράση «αγάπη μου, έκλεισα τις τράπεζες», που είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων το 2015.

Παίρνοντας πρώτη το λόγο η Δανάη Στράτου είπε χαρακτηριστικά: «Ήταν μία απόλυτη διαστρέβλωση, νομίζω ηθελημένη από την πλευρά του δημοσιογράφου».

Ο πρώην Υπουργός Οικονομικών ανέφερε: «Ήταν ίσως η χειρότερή μου μέρα από τη στιγμή που έκλεισαν οι τράπεζες. Δεν γύρισα καν σπίτι εκείνο το βράδυ. Υπήρχε εκείνη την εποχή ένας δημοσιογράφος του new yorker, του είχαμε δώσει αρκετή πρόσβαση. Όλα ξεκίνησαν από μία βραδιά που τρώγαμε με φίλους στην Πλάκα και ο Τζέιμς Γκάλμπρέιθ είπε κάτι για το “αγάπη μου συρρίκνωσα τα παιδιά”. Απάντησα και εγώ κάτι αλλά ο δημοσιογράφος, που ήταν παρών, το μετέφερε λάθος»...

altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες