Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

Σοκαριστικός τραυματισμός ακροβάτριας: Δεν νιώθω τα πόδια μου - Το βίντεο της πτώσης [video]

Σοκαριστικός τραυματισμός ακροβάτριας: Δεν νιώθω τα πόδια μου - Το βίντεο της πτώσης [video]

Σοκαριστικός τραυματισμός ακροβάτριας: Έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό είχε η μια
ρωσίδα ακροβάτρια, η οποία είναι πολύ πιθανό να μην περπατήσει ποτέ ξανά.
Σοκαριστικός τραυματισμός ακροβάτριας: Η 30χρονη Εβγκένια Ασόνοβα τραυματίστηκε σοβαρά στους σπονδύλους της από πτώση κατά τη διάρκεια αγώνων ακροβασίας στη Λετονία.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της, λίγες ώρες μετά τον φρικτό τραυματισμό της, είναι πολύ πιθανό να καθηλωθεί για πάντα σε αναπηρικό αμαξίδιο.
"Δύο από τους σπονδύλους μου έχουν καταστραφεί τελείως. Ο 12ος στο ύψος του στέρνου και ο πρώτος στο κάτω μέρος της πλάτης. Δεν νιώθω τα πόδια μου. Χρειάζομαι καθετήρα. Δεν θα κάνω άλλα χειρουργεία αλλά δεν μπορώ να κουνηθώ μόνη μου" δήλωσε από το νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται.
Το βίντεο του τραυματισμού που κόβει την ανάσα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες