Κυριακή 16 Αυγούστου 2020

Πέθανε ο μικρότερος αδελφός του Τραμπ...

Πέθανε ο μικρότερος αδελφός του Τραμπ
Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε πως ο νεώτερος αδερφός του, Ρόμπερτ Τραμπ, απεβίωσε χθες βράδυ, ενώ η αιτία του θανάτου του δεν έχει γίνει γνωστή.

«Με..
βαριά καρδιά μοιράζομαι μαζί σας ότι ο υπέροχος αδελφός μου, ο Ρόμπερτ, πέθανε ειρηνικά απόψε. Δεν ήταν μόνο αδελφός μου, ήταν ο καλύτερος φίλος μου. Θα μου λείψει πολύ, αλλά θα συναντηθούμε ξανά. Η μνήμη του θα ζήσει στην καρδιά μου για πάντα. Ρόμπερτ, σ 'αγαπώ. Αναπαύσου εν ειρήνη», δήλωσε ο Τραμπ στην ανακοίνωσή του.

Ο 71χρονος Ρόμπερτ Τραμπ ήταν στέλεχος επιχειρήσεων και είχε θέση αυξημένης ευθύνης στην οικογενειακή αυτοκρατορία ακινήτων, τον Οργανισμό Τραμπ.


Ο πρόεδρος των ΗΠΑ είχε επισκεφθεί τον αδελφό του στο Πρεσβυτεριανό Νοσοκομείο της Νέας Υόρκης στο Μανχάταν, πριν πάει για Σαββατοκύριακο στο γκολφ κλαμπ του στο Μπέντμινστερ, στο Νιου Τζέρσεϊ, αφού αρκετά αμερικανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι είναι βαριά άρρωστος και νοσηλευόταν στην εντατική.

Ο Ρόμπερτ ήταν ο μικρότερος από τα πέντε παιδιά της οικογένειας του Τραμπ, οποίος είχε γεννηθεί δύο χρόνια νωρίτερα. Ο μεγαλύτερος αδελφός τους, Φρεντ, πέθανε το 1981.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες