Σε βάθος τριών μέτρων εντός του υπόστεγου της «KEMAL REIS» έφτασε η πλώρη του «ΛΗΜΝΟΣ»
Η φρεγάτα KEMAL REIS. HELLAS JOURNAL
ΡΕΠΟΡΤΑΖ HELLAS JOURNAL
– Η φωτογραφία ντοκουμέντο καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της Άγκυρας
-Αγώνας δρόμου και fake news από την Τουρκία
-Σοβαρότατο ρήγμα και σημαντικές ζημιές
-Οι κυματοθραύστες της KEMAL REIS
-Εγρήγορση για τυχόν απόπειρα ρεβάνς
Σε βάθος περισσότερο των τριών μέτρων «εισέβαλε» η πλώρη του «ΛΗΜΝΟΣ» στο υπόστεγο της «KEMAL REIS», δηλαδή εκεί που βρίσκεται το οργανικό ελικόπτερο της φρεγάτας.
Το συγκεκριμένο σημείο είναι το μοναδικό κενό και με αρκετό ύψος από το κυρίως κατάστρωμα
ώστε να υπάρχει χώρος όχι μόνο για το ελικόπτερο S-70 αλλά και για να γίνονται εργασίες όταν είναι απαραίτητο.
Από το πιο ψηλό σημείο της πλώρης του «ΛΗΜΝΟΣ» (σ.σ. κοράκι) έως και το σημείο που «μασχαλισμού» (στερέωσης) της άγκυρας εξωτερικά του πλοίου, πέρασαν τη λαμαρίνα της νεότερης φρεγάτας του Τουρκικού στόλου.
Το ρήγμα ξεκινά από το κυρίως κατάστρωμα της φρεγάτας και φτάνει σχεδόν έως το αντιπυραυλικό σύστημα, ακριβώς πάνω από το υπόστεγο.
Οι φωτογραφίες ντοκουμέντο καταρρίπτουν πλέον όλους εκείνους τους ισχυρισμούς του Τουρκικού υπουργείου Άμυνας και τα «τιτιβίσματα», ότι δήθεν η ΜΕΚΟ του στόλου τους και Αρχηγός της νηοπομπής των πλοίων προστασίας του «Oruc Reis», παραμένει άκρως επιχειρησιακή.
Οι εικόνες αυτές μάλλον είχαν ληφθεί πριν διασταυρωθούν και τελικά συγκρουστούν οι δυο φρεγάτες ή αν δεν είναι έτσι τελικά αποτελούν κάποιο προϊόν μοντάζ.
Στη συνέχεια πιο κάτω η διεύθυνση ενημέρωσης του Τουρκικού υπουργείου
θεώρησε ακόμη πιο σωστό να δείξει ότι η «KEMAL REIS»… «χαίρει άκρας
υγείας», αλλά αυτό φαίνεται μόνο από την αριστερή πλευρά όπως φαίνεται
και στο σχετικό βίντεο. Μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα και να στρίβει
«επιχειρησιακά» αλλά η δεξιά μπάντα δεν είναι εμφανής…
Μάλιστα μετά την πρόσκρουση και το «τραύμα» στην «KEMAL REIS», το δεύτερο χτύπημα ήρθε από τον Αίολο και τα ισχυρά μποφόρ που πνέουν στην περιοχή, δημιουργώντας πρόσκαιρο κυματισμό άνω των τριών μέτρων για αρκετές ημέρες.
Και σε αυτή την περίπτωση τα έτερα πλοία ανέλαβαν τον ρόλο του «κυματοθραύστη» ώστε ν’ αποφευχθεί τυχόν εισροή υδάτων από το ρήγμα ύψους τριών μέτρων και πλάτους ενός.
Το επόμενο βήμα όπως γίνεται γνωστό είναι ότι το πλήρωμα επιδόθηκε σ’ έναν ακόμη μαραθώνιο ώστε να καλύψει με πρόχειρα μέσα (κυρίως πλαστικό) το τραύμα της φρεγάτας τους για να μην γίνεται ορατό από τα βλέμματα των διερχόμενων ναυτικών…
Πηγές από το Πολεμικό Ναυτικό σημείωναν ότι αν δεν είχε δώσει εντολή ο έμπειρος κυβερνήτης του «ΛΗΜΝΟΣ» για να κάνει η φρεγάτα κράττει και ανάποδα τις μηχανές, η πρόσκρουση αυτή ίσως ήταν ακόμη και μοιραία για το πλήρωμα της Τουρκικής φρεγάτας και φυσικά το πλοίο.
Το γεγονός αυτό έχει θέσει σε ιδιαίτερα αυξημένα αντανακλαστικά όλα τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων που βρίσκονται στην δέκατη προς ενδέκατη ημέρα σε όλο το μήκος των Ελληνοτουρκικών θαλάσσιων συνόρων.
Και από το Επιτελείο, αλλά και το Αρχηγείο Στόλου θεωρούν βέβαιο ότι οι Τούρκοι θα επιχειρήσουν να πάρουν τη ρεβάνς και όλες οι εντολές προς τα πληρώματα και τους κυβερνήτες είναι κανένα από τα Ελληνικά πλοία να μην είναι σε μια μόνο θέση, αλλά πάντοτε να αφήνουν τα τουρκικά πληρώματα με την απορία προς τα που πήγε ο πιθανός τους στόχος…
– Η φωτογραφία ντοκουμέντο καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της Άγκυρας
-Αγώνας δρόμου και fake news από την Τουρκία
-Σοβαρότατο ρήγμα και σημαντικές ζημιές
-Οι κυματοθραύστες της KEMAL REIS
-Εγρήγορση για τυχόν απόπειρα ρεβάνς
Σε βάθος περισσότερο των τριών μέτρων «εισέβαλε» η πλώρη του «ΛΗΜΝΟΣ» στο υπόστεγο της «KEMAL REIS», δηλαδή εκεί που βρίσκεται το οργανικό ελικόπτερο της φρεγάτας.
Το συγκεκριμένο σημείο είναι το μοναδικό κενό και με αρκετό ύψος από το κυρίως κατάστρωμα
ώστε να υπάρχει χώρος όχι μόνο για το ελικόπτερο S-70 αλλά και για να γίνονται εργασίες όταν είναι απαραίτητο.
Από το πιο ψηλό σημείο της πλώρης του «ΛΗΜΝΟΣ» (σ.σ. κοράκι) έως και το σημείο που «μασχαλισμού» (στερέωσης) της άγκυρας εξωτερικά του πλοίου, πέρασαν τη λαμαρίνα της νεότερης φρεγάτας του Τουρκικού στόλου.
Το ρήγμα ξεκινά από το κυρίως κατάστρωμα της φρεγάτας και φτάνει σχεδόν έως το αντιπυραυλικό σύστημα, ακριβώς πάνω από το υπόστεγο.
Οι φωτογραφίες ντοκουμέντο καταρρίπτουν πλέον όλους εκείνους τους ισχυρισμούς του Τουρκικού υπουργείου Άμυνας και τα «τιτιβίσματα», ότι δήθεν η ΜΕΚΟ του στόλου τους και Αρχηγός της νηοπομπής των πλοίων προστασίας του «Oruc Reis», παραμένει άκρως επιχειρησιακή.
- Τα τρία και «φαρμακερά» fake news για την «KEMAL REIS»…
Οι εικόνες αυτές μάλλον είχαν ληφθεί πριν διασταυρωθούν και τελικά συγκρουστούν οι δυο φρεγάτες ή αν δεν είναι έτσι τελικά αποτελούν κάποιο προϊόν μοντάζ.
Turkish Navy frigate TCG KEMALREIS, participating in Operation Mediterranean Shield, has conducted maritime training in the Mediterranean with Turkish Republic of Northern Cyprus Coast Guard units and escorted BARBAROS HAYRETTIN PASA survey ship.
T.C. Millî Savunma Bakanlığı
3.1K
512 people are Tweeting about this
- Η τρίτη προσπάθεια της Άγκυρας ήταν να δείξει ότι η φρεγάτα τους, αν και «τσαλακωμένη» έπλευσε πολύ πιο ανατολικά κοντά στο δεύτερο ερευνητικό «BARBAROS».
Μάλιστα μετά την πρόσκρουση και το «τραύμα» στην «KEMAL REIS», το δεύτερο χτύπημα ήρθε από τον Αίολο και τα ισχυρά μποφόρ που πνέουν στην περιοχή, δημιουργώντας πρόσκαιρο κυματισμό άνω των τριών μέτρων για αρκετές ημέρες.
Και σε αυτή την περίπτωση τα έτερα πλοία ανέλαβαν τον ρόλο του «κυματοθραύστη» ώστε ν’ αποφευχθεί τυχόν εισροή υδάτων από το ρήγμα ύψους τριών μέτρων και πλάτους ενός.
Το επόμενο βήμα όπως γίνεται γνωστό είναι ότι το πλήρωμα επιδόθηκε σ’ έναν ακόμη μαραθώνιο ώστε να καλύψει με πρόχειρα μέσα (κυρίως πλαστικό) το τραύμα της φρεγάτας τους για να μην γίνεται ορατό από τα βλέμματα των διερχόμενων ναυτικών…
- Σημαντικές ζημιές
Πηγές από το Πολεμικό Ναυτικό σημείωναν ότι αν δεν είχε δώσει εντολή ο έμπειρος κυβερνήτης του «ΛΗΜΝΟΣ» για να κάνει η φρεγάτα κράττει και ανάποδα τις μηχανές, η πρόσκρουση αυτή ίσως ήταν ακόμη και μοιραία για το πλήρωμα της Τουρκικής φρεγάτας και φυσικά το πλοίο.
Το γεγονός αυτό έχει θέσει σε ιδιαίτερα αυξημένα αντανακλαστικά όλα τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων που βρίσκονται στην δέκατη προς ενδέκατη ημέρα σε όλο το μήκος των Ελληνοτουρκικών θαλάσσιων συνόρων.
Και από το Επιτελείο, αλλά και το Αρχηγείο Στόλου θεωρούν βέβαιο ότι οι Τούρκοι θα επιχειρήσουν να πάρουν τη ρεβάνς και όλες οι εντολές προς τα πληρώματα και τους κυβερνήτες είναι κανένα από τα Ελληνικά πλοία να μην είναι σε μια μόνο θέση, αλλά πάντοτε να αφήνουν τα τουρκικά πληρώματα με την απορία προς τα που πήγε ο πιθανός τους στόχος…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου