Πέμπτη 19 Αυγούστου 2021

Αφγανή δημοσιογράφος: «Οι ζωές μας βρίσκονται υπό σοβαρή απειλή»...



Η Αφγανή παρουσιάστρια Σαμπνάμ Νταουράν δήλωσε ότι οι Ταλιμπάν αρνήθηκαν να την αφήσουν να εργαστεί από τότε που οι μαχητές κατέλαβαν τον έλεγχο της χώρας, προσθέτοντας ότι η ζωή της κινδυνεύει. Η Νταουράν, η οποία εργαζόταν για την Κρατική Ραδιοτηλεόραση του Αφγανιστάν (RTA), ανήρτησε στο Twitter την ιστορία της, λέγοντας: «Μετά την... αλλαγή του καθεστώτος δεν έχασα το θάρρος μου και πήγα στο γραφείο για να ξεκινήσω τη δουλειά μου». Και πρόσθεσε: «Δυστυχώς δεν μου επετράπη να εργαστώ. Μου είπαν ότι το καθεστώς έχει αλλάξει και υπάρχουν σοβαρές απειλές για εμάς. Αν η διεθνής κοινότητα μπορεί να ακούσει την φωνή μου, όλες οι σχετικές οργανώσεις πρέπει να μας βοηθήσουν. Καταλήγει με νόημα ότι «οι ζωές μας είναι υπό σοβαρή απειλή».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες