Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

«Δεν ασχολούμαι με τον Πολάκη, έχω πιο σημαντικά πράγματα», σχολίασε ο σύντροφος Κούλογλου


«Ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει ιδέες, αλλά έχει επικοινωνία. Ο Τσίπρας έχει ιδέες, αλλά δεν έχει επικοινωνία»


Έχουν βγει για τα καλά τα μαχαίρια στην Κουμουνδούρου, μετά τις αντιδράσεις που πυροδότησε το άρθρο του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιου Κούλογλου, που έκανε λόγο για «ισοπαλία» μεταξύ Μητσοτάκη και Τσίπρα στις εμφανίσεις τους στη ΔΕΘ.


Αντιδράσεις προκλήθηκαν τόσο από τον Δημήτρη Παπαδημούλη, τον πρώην γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνο Ρήγα, και τον Παύλο Πολάκη, ο οποίος κάλεσε τον Κούλογλου να

βάλει γυαλιά και να ξεκουραστεί από την πολιτική!


Ο Στέλιος Κούλογλου «σήκωσε το γάντι» και μιλώντας στην εκπομπή Brainstorming του Action24, δεν δίστασε να απαντήσει στους συντρόφους του: «Εγώ είμαι 30 χρόνια στη δημοσιογραφία και κανείς δεν θα μου αφαιρέσει το δικαίωμα του λόγου. Και οι ευρωβουλευτές πρέπει να συμβάλουν στο καλό της παράταξης αλλά και της χώρας. Ήταν μία ισοπαλία του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά εκτός έδρας. Δεν θέλω να ασχοληθώ με τις αναρτήσεις του Πολάκη, έχω πιο σημαντικά πράγματα. Ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας μου έχει πει ότι μπορώ να υπογράφω τα άρθρα με την κριτική μου και την υπογραφή μου. Από τη λογοδιάρροια του Facebook, εγώ είμαι εμβολιασμένος».

Και συνέχισε αναφέροντας: «Ο Τσίπρας θα πρέπει να γίνει πρωθυπουργός σε μία προοδευτική κυβέρνηση, απλώς θα μπορούσε επικοινωνιακά να το αφήσει ανοιχτό για να ξεκινήσει η συζήτηση για την προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου… Ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει ιδέες, αλλά έχει επικοινωνία. Ο Τσίπρας έχει ιδέες, αλλά δεν έχει επικοινωνία».newsbreak

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες