Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Η εξομολόγηση της Χριστίνας Μαραγκόζη για τον Αντώνη Βαρδή: "Έχουν ειπωθεί χοντρές ψευτιές για το θέμα μου με τον Αντώνη...Τα παιδιά του δεν μπορούν να έχουν άποψη"


Η Ζήνα Κουτσελίνη βρέθηκε στη Σκόπελο και συνάντησε την Χριστίνα Μαραγκόζη, σε μια συνέντευξη καρδιάς που έδωσε η γνωστή τραγουδίστρια στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα».
Η Χριστίνα Μαραγκόζη για πρώτη φορά  μίλησε για όλα. Για την απώλεια του πατέρα της, για την αληθινή αγάπη με το σύζυγό της, για την κόρη της αλλά και για τις στιγμές της με τον Αντώνη Βαρδή.

Ο θάνατος του πατέρα της

Η τραγουδίστρια το 2015 έχασε τον πατέρα της, που του είχε μεγάλη αδυναμία και η σχέση τους ήταν πολύ δεμένη.
«Έχω σοκαριστεί πάρα πολύ από αυτό το γεγονός απλά το έχω περάσει μέσα μου ότι δεν έχει γίνει... όταν κάποιες φορές το συνειδητοποιώ προσπαθώ να το αποβάλλω», τόνισε συγκινημένη η Χριστίνα Μαραγκόζη και συνέχισε λέγοντας: «Ο πατέρας μου ήταν ένας άνθρωπος κλειστός ... την αγάπη του την έδειχνε με τις πράξεις του».

Τα 21 χρόνια γάμου με τον Θάνο

Η Χριστίνα Μαραγκόζη γνώρισε το σύζυγό της, Θάνο, εντελώς τυχαία και σε μια πολύ δύσκολη προσωπική της περίοδο καθώς είχε χωρίσει από τον πρώτο της σύζυγο, Αντώνη Βαρδή.
ΌΠως είπε σε  λίγο καιρό θα κλείσουν 21 χρόνια γάμου, έχουν δημιουργήσει μια όμορφη οικογένεια και έχουν μεγάλη αδυναμία στην κορούλα τους, την Εβίτα.
 «Όταν γνώρισα τον Θάνο προερχόμουνα από τον χωρισμό μου από τον Αντώνη Βαρδή και ήμουν πολύ πληγωμένη... Τον έστειλε ο Θεός να με προστατεύσει γιατί εκείνη την εποχή ήμουν ευάλωτη».

«Κάποιες φορές, ορισμένες αγάπες είναι άρρωστες, είναι αρρωστημένες και δεν μοιάζουν με αγάπη»

Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε στη Ζήνα Κουτσελίνη άγνωστες λεπτομέρειες για την σχέση της με τον Αντώνη Βαρδή...
«Με τον Αντώνη ξεκινήσαμε σαν φίλοι, με έκανε να τον αγαπήσω και να τον ερωτευτώ μέσα από τα χαρίσματά του», τόνισε η γνωστή τραγουδίστρια. Όπως μάλιστα δήλωσε  δεν έχει συνειδητοποιήσει τον θάνατό του: «Παρόλο που δεν μιλάγαμε τα τελευταία χρόνια και η σχέση μας δεν ήταν καλή, δεν έχω συνειδητοποιήσω τον θάνατο του».
Η Χριστίνα Μαραγκόζη εξέφρασε και το παράπονο που έχει από τα παιδιά του Αντώνη Βαρδή, Γιάννη και Καλλιστώ.
«Με ενόχλησε πάρα πολύ γιατί νομίζουν όλοι ότι γνωρίζουν τα πάντα, αλλά αυτό που ξέραμε εγώ και ο Αντώνης δεν το ήξερε κανείς, και το πως ζήσαμε και το πως αισθανόμασταν. Δεν μπορούν να έχουν άποψη ούτε τα παιδιά του, ούτε ο κόσμος, ούτε κανείς άλλος. Σε αυτά τα δύο παιδιά εγώ φέρθηκα άψογα. Ήμουν κι εγώ μικρούλα. Δεν είχαν κανένα λόγο να το κάνουνε».
Τέλος, η τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στα ψέματα που έχουν ειπωθεί και γραφτεί για την σχέση της με τον Αντώνη Βαρδή:  «Έχουν ειπωθεί χοντρές ψευτιές για το θέμα το δικό μου και του Αντώνη. Κάποια από αυτά διέρρευσαν ίσως και από τον ίδιο, για κάποιους λόγους επειδή ο Αντώνης με αγάπαγε έτσι όπως μ’ αγάπαγε».
entertv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες