Τετάρτη 17 Μαΐου 2017



Με μία λαμπερή μαύρη τουαλέτα Dior, η εκθαμβωτική Μόνικα Μπελούτσι άνοιξε τις πύλες του 70ου κινηματογραφικού φεστιβάλ των Καννών, τι φόρεσαν οι άλλες σταρ;  
 
Η Κρουαζέτ πλημμύρισε με την avant garde του παγκόσμιου σινεμά. Τα φλας άστραψαν και και το κόκκινο χαλί γέμισε με κινηματογραφικά αστέρια.
 
Άντρειν Μπρόντι, Ρόμπιν Ράιτ, Τζούλιαν Μουρ, Σούζαν Σάραντον, Μπέλα Χαντίντ, Ναόμι Χάρις, και Ούμα Θέρμαν μάγεψαν με τις εμφανίσεις τους.
 
Μαριόν Κοντιγιάρ, Σαρλότ Γκενσμπούρ και Ματιέ Αμαλρίκ εκπροσώπησαν επάξια τη γαλλικη κουλτούρα.
 
Το μεγαλύτερο χειροκρότημα απέσπασαν μεταξύ άλλων και οι κριτές με τον Πέδρο Αλμοδόβαρ, και τον Πάολο Σορεντίνο να χαρίζουν μοναδικές στιγμές.
 
Ωστόσο, όλα τα βλέμματα έκλεψε η Μόνικα Μπελούτσι και ο χορός έκπληξη με τους Λίλι Ρόουζ Ντεπ και Ασγκάρ Φαραντί.
 
Αφού η  Ιταλίδα καλλονή ανακοίνωσε τους κριτές, ο Πρόεδρος Πέδρο Αλμοδόβαρπήρε το λόγο. «Οι 19 διαγωνιζόμενες ταινίες δε θα αφήσουν μόνο σημάδι στη ζωή μου αλλά θα με γεμίσουν και θα εμπνεύσουν για τις δικές μου επόμενες κινηματογραφικές ταινίες» είπε ο Ισπανός σκηνοθέτης. 
 
«Δεν έχω ξαναϋπάρξει πρόεδρος. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο και τον χειρότερο εαυτό μου. Να είμαι υποκειμενικός, γεμάτος πάθος και ευελιξία. Υπόσχομαι να αφιερώσω όλο μου το είναι, το σώμα και την ψυχή μου σε αυτό τον φεστιβάλ. Ευτυχώς δεν είμαι μόνος μου. Έχω δίπλα μου στην κριτική επιτροπή, ανθρώπους που θαυμάζω».
 
Σε μία ακόμα έκπληξη της βραδιάς ένας νεαρός, ξανθός άνδρας διέκοψε τη Μπελούτσι ενώ ήταν στη σκηνή, προσποιούμενος ότι υπάρχει αλλαγή στο πρόγραμμα. Η καλλονή Ιταλίδα πέταξε τον φάκελο που της είχε δώσει ο άνδρας, τον τράβηξε κοντά της και τον αντάμειψε με ένα φλογερό φιλί στα χείλη. 
 
Επίλογος με ένα μικρό χορευτικό νούμερο.
 
«Το σινεμά είναι μουσική, μαθηματικά. Είναι η ίδια δύναμη, μία δύναμη ισχυρή αρκετά για να προκαλέσει, να αποσυντονίσει, να δημιουργήσει διαλόγους, κίνηση και υπότιτλους. Η ταυτότητα του κινηματογράφου δεν έχει φύλο, σημαία ή σύνορα. Είμαστε όλοι αστέρια. Το φεστιβάλ των Καννών δίνει σε κάθε αστέρι μία ευκαιρία για να ανακαλύψει τη δική του γλώσσα και το δικό τους φως. Καληνύχτα σε όλους» είπε η σαγηνευτική Μόνικα Μπελούτσι κλείνοντας την πρώτη μαγική βραδιά του 70ου κινηματογραφικού φεστιβάλ των Καννών.  
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες